Lotosta 1,2 miljoonan euron täysosuma Hämeenlinnaan

Lauantain lottoarvonnassa (kierros 31/2017) löytyi yksi täysosumaa. 1,2 miljoonaa euroa tuonut voitto oli pelattu Hämeenlinnassa Neste Tuuloksessa.

Voittaja oli pelannut Veikkaus-kortilla tunnistautuneena, joten miljoonavoitto ropsahtaa suoraan hänen tililleen. Loton oikea rivi on 8, 11, 22, 25, 30, 31, 36 ja lisänumero 9. Tuplausnumeroksi arvottiin 5.

Toisen voittoluokan 6+1 oikein -tuloksia rivistä löytyi kolme. Näillä peleillä voittaa runsaat 67 700 euroa.
Ensi viikolla (kierros 32/2017) potissa on jälleen 1,2 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 1 0 2 4 0 5 8. Jokerissa ei löytynyt täysosumia, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi kaksi. Näiden voitto-osuus on 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Monaco 12. Lomatonneja eli 1000 euron arvoisia voittoja jaettiin kymmenen kappaletta.

Lottoarvonnan yhteydessä ja tulosta odotellessa keskusteltiin tämän viikonlopun Vermon Kuninkuusraveista. Lottokoneen käynnisti Vermon raviradan toimitusjohtaja Pia Blom-Johansson.