Lotosta 200 000 euroa Kotkaan – potti nousi 2,4 miljoonaan euroon

12.8.2017 22:52 | Veikkaus

Lottoarvonnassa (kierros 32/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa, joten ensi viikolla Loton potissa on 2,4 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi kuitenkin yksi 6+1-tulos, jolla voitti lähes 200 000 euroa. Voitto meni nettipelaajalle Kotkaan. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Loton oikea rivi (kierros 32/2017) on 16, 18, 19, 20, 25, 30, 36 ja lisänumero 35. Tuplausnumeroksi arvottiin 17.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 1 4 8 0 0 3 1. Lauantai-Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa.

Lauantai-Lomatonnin voittorivi on Ateena 91. Tonnin päävoittoja jaettiin 26 kappaletta.

Monet pienet koululaiset suuntasivat koulutielle tällä viikolla. Siksi lottolähetyksessäkin keskusteltiin liikenneturvallisuudesta ja -kasvatuksesta, joita tuetaan Veikkauksen tuotolla. Lottokoneen käynnisti Autokoululiiton puheenjohtaja Jarmo Jokilampi.

Turuntie 42