Lotosta 205 000 euroa Savonlinnaan – potti nousi 5 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa ei löytynyt täysosumia (kierros 9/2018), joten ensi viikolla potti nousee 5 miljoonaan euroon.

Arvonnassa löytyi yksi 6+1-tulos, jolla voitti noin 205 000 euroa. Peli oli pelattu Savonlinnan Prismassa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla 184 415 erisuuruista voittoa.

Loton kierroksen 9/2018 oikea rivi on 3, 8, 21, 23, 25, 27, 39 ja lisänumero 26. Plusnumeroksi arvottiin 5.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 9 4 8 9 5 1 9. Jokerista löytyi kolme 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Miami 1. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 20 kappaletta.

Lottolähetyksessä esiteltiin Suomen Uimaopetus- ja hengenpelastusliiton Viisaasti Vesillä -kampanjaa. Kampanjalla pyritään ehkäisemään hukkumiskuolemia lisäämällä ihmisten tietoutta turvallisesta vesillä liikkumisesta. Toimintaa tuetaan Veikkauksen tuotolla.