Lotosta 209 000 euron voitot Helsinkiin ja Tampereelle – potti nousi 3,6 miljoonaan euroon

1.7.2017 23:06 | Veikkaus

Lotosta ei löytynyt kierroksella 26/2017 täysosumia, joten ensi viikolla arvonnassa tavoitellaan 3,6 miljoonan euron pottia. Kaksi onnekasta pelaajaa sai kuitenkin riveihinsä 6+1-tuloksen, jolla voitti noin 209 000 euroa.

Toinen voittopeleistä oli pelattu R-kioski Kallio Viides Linja 10:ssä Helsingissä. Toinen voitoista taas matkasi nettipelaajalle Tampereelle. Molemmat voittajat saavat Veikkauksen etuasiakkaina voittonsa suoraan tileilleen.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla 121 513 erisuuruista voittoa.

Loton kierroksen 26/2017 oikea rivi on 11, 14, 18, 23, 27, 31, 38 ja lisänumero 28. Tuplausnumeroksi arvottiin 34.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 9 5 5 9 4 0 4. Jokerista löytyi kaksi kappaletta 6 oikein -tuloksia, joilla voitti 20 000 euroa. Toiseen voittopeleistä oli kuitenkin valittu Tuplaus, ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten voittosumma nousi 40 000 euroon.

Lauantai-Lomatonnin voittorivi on Budapest 8. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 19 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Suomen Urheiluliiton valmennusjohtaja Jorma Kemppainen. Lähetyksessä tutustuttiin myös keihäänheittäjä Heidi Nokelaisen kisapäivään Lahden Eliittikisoissa.

Turuntie 42