Lotosta 2,4 miljoonaa euroa Tampereelle

Lottoarvonnassa (kierros 12/2019) löytyi yksi täysosuma. 2,4 miljoonan euron voiton tuonut lottorivi pelattiin Tampereella.

7 oikein -rivi pelattiin R-kioski Tammelan Puistokatu 35:ssä Tampereella. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

Arvonnassa löytyi myös kaksi 6+1-tulosta, joilla voitti lähes 201 000 euroa. Toinen 6+1-tuloksista oli pelattu Vaasan K-citymarketissa ja toinen voitoista meni nettipelaajalle Sodankylään. Vaasassa pelannut voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä. Sodankylässä asuva nettipelaaja saa voittonsa suoraan tililleen.

Loton kierroksen 12/2019 oikea rivi on 4, 7, 17, 20, 25, 28, 29 ja lisänumero 37. Plusnumeroksi arvottiin 24.

Ensi viikolla (kierros 13/2019) Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerista 20 000 euron voitot Ouluun ja Pyhärantaan

Lauantai-Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa. Toinen voitoista osui riviin, joka oli pelattu K-citymarket Kaakkurissa Oulussa, ja toinen voitto meni nettipelaajalle Pyhärantaan. Kumpikin voittaja saa voittonsa suoraan tililleen.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 4 4 5 6 9 6.

Lomatonnin voittorivi on Marrakech 3. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 11 kappaletta.

Lottolähetyksessä tutustuttiin paralumilautailun MM-kilpailuihin valmistautuvaan Tomi Taskiseen. Taskinen kuuluu Suomen joukkueen kärkiedustajiin paralumilautailun MM-kilpailuissa, jotka järjestetään Pyhätunturilla maaliskuun viimeisellä viikolla. Vammaisurheilua ja -liikuntaa tuetaan Veikkauksen tuotolla.