Veikkaus Oy

Lotosta 2,4 miljoonan euron voitto Joensuuhun

Loton lauantai-illan arvonnassa löytyi yksi täysosuma, jolla voitti 2,4 miljoonaa euroa.

Lottopalloja lottokoneessa.

2,4 miljoonan euron voitto osui joensuulaiselle nettipelaajalle. Hän saa voittonsa suoraan pankkitililleen kolmen viikon karenssiajan jälkeen. Lisäksi voittaja voi halutessaan tulla juhlistamaan voittoaan voittajakahveille Veikkauksen pääkonttorille.

Arvonnassa löytyi myös yksi 6+1-tulos, jolla voitti reilut 160 000 euroa. Voitto osui nettipelaajalle Kemiin. Hän saa nettipelaajana voittonsa suoraan tililleen.

Loton kierroksen 45/2022 oikea rivi on 4, 13, 16, 17, 18, 21, 26 ja lisänumero 20. Plusnumeroksi arvottiin 23.

Ensi viikolla (kierros 46/2022) Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 8 3 7 0 3 4 6. Jokerista löytyi kolme kappaletta 6 oikein -tuloksia, joista yksi oli tuplattu. Tuplatulla 6 oikein -tuloksella voitti 40 000 euroa ja tuplaamattomalla 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Malaga 90. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 10 kappaletta.

Lottolähetyksessä tutustuttiin Suomen elokuvasäätiön toimintaan. Suomen elokuvasäätiön tehtävänä on tukea ja edistää suomalaista elokuva-alaa. Elokuvien tekemisen ja levittämisen tukemisen lisäksi se tukee uusien elokuvateattereiden perustamista ja vanhojen teatterien kunnostamista. Lähetyksessä nähtiin vuosi sitten Karkkilassa avattu Kino Laika. Suomen elokuvasäätiön toimintaa tuetaan Veikkauksen tuotolla.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Lottopalloja lottokoneessa.

Veikkaus Oy

Kuponkipelien, kuten Loton, pelaaminen edellyttää pian tunnistautumista. Tunnistautumalla pelaaja pysyy paremmin kartalla pelaamisestaan ja oman pelaamisen hallinta helpottuu. Myös voitot pysyvät tallessa, vaikka pelitosite katoaisi.

Lue lisää julkaisijalta Veikkaus Oy