Lotosta 3,6 miljoonaa euroa Kouvolaan kahden porukalle

Lottoarvonnassa löytyi lauantaina yksi täysosuma (kierros 6/2018). Voittorivi oli pelattu Kouvolan Kuusankoskella, ja peli on kahteen osaan jaettu porukka.

Molempien voitto-osuus on 1,8 miljoonaa euroa, joten Suomeen saataneen kaksi uutta lottomiljonääriä. Veikkaus-korttia ei ollut käytetty, joten voittajat lunastavat voittonsa Veikkauksen pääkonttorista Aku Korhosen tie 2:sta Helsingistä. Voittopeli pelattiin Kuusankosken Kauppakadun R-kioskissa.

Toisen voittoluokan 6+1-osumia löytyi viisi kappaletta. Niiden voitto-osuus on runsaat 86 000 euroa. Yhteensä Lotosta voitettiin lauantaina noin 212 000 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 6/2017) on 6, 9, 12, 21, 28, 29, 32 ja lisänumero 16. Tuplausnumeroksi arvottiin 13.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 0 6 0 4 1 0 8. Suurin voitto tuli kuusi oikein -tuloksella. Sillä saa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Montreal 67. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 17 kappaletta.

Arvontalähetyksessä esiteltiin Vantaan kaupungin kehittämä Sporttikaveri. Sporttikaveri on osa veikkausvaroin mahdollistettua Liikkuva Koulu -hanketta. Kyseessä on aikuinen, joka lähtee harrastusta etsivän lapsen tai nuoren kanssa liikkumaan.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.