Lotosta 3,6 miljoonaa euroa Kouvolaan kahden porukalle

Lottoarvonnassa löytyi lauantaina yksi täysosuma (kierros 6/2018). Voittorivi oli pelattu Kouvolan Kuusankoskella, ja peli on kahteen osaan jaettu porukka.

Molempien voitto-osuus on 1,8 miljoonaa euroa, joten Suomeen saataneen kaksi uutta lottomiljonääriä. Veikkaus-korttia ei ollut käytetty, joten voittajat lunastavat voittonsa Veikkauksen pääkonttorista Aku Korhosen tie 2:sta Helsingistä. Voittopeli pelattiin Kuusankosken Kauppakadun R-kioskissa.

Toisen voittoluokan 6+1-osumia löytyi viisi kappaletta. Niiden voitto-osuus on runsaat 86 000 euroa. Yhteensä Lotosta voitettiin lauantaina noin 212 000 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 6/2017) on 6, 9, 12, 21, 28, 29, 32 ja lisänumero 16. Tuplausnumeroksi arvottiin 13.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 0 6 0 4 1 0 8. Suurin voitto tuli kuusi oikein -tuloksella. Sillä saa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Montreal 67. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 17 kappaletta.

Arvontalähetyksessä esiteltiin Vantaan kaupungin kehittämä Sporttikaveri. Sporttikaveri on osa veikkausvaroin mahdollistettua Liikkuva Koulu -hanketta. Kyseessä on aikuinen, joka lähtee harrastusta etsivän lapsen tai nuoren kanssa liikkumaan.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.