Lotosta 3,6 miljoonaa euroa lentoaseman Alepassa pelattuun riviin ja yli puoli miljoonaa euroa Jämsään

Loton arvonnassa löytyi yksi täysosuma lauantaina (kierros 31/2018). Sillä voittaa 3,6 miljoonaa euroa. Täysosumapeli oli pelattu Helsinki-Vantaan lentoaseman Alepassa. Myös toisen voittoluokan 6+1-osumia löytyi vain yksi. Voitto-osuus on yli 550 000 euroa. Voitto meni kahden osuuden porukalle, joka oli pelattu Jämsän Keskuskioskissa.

Lentoaseman Alepassa pelattu täysosumarivi tuo tasan 3,6 miljoonan euron voiton. Koska voittaja ei ollut käyttänyt Veikkaus-korttia, voitto tulee lunastaa Veikkauksen pääkonttorista Aku Korhosen tieltä Helsingistä.

Toisen voittoluokan osuman tarkka voittosumma on 558 577,40 euroa. Kahden osuuden porukalla se merkitsee 279 288,70 euron voittoa kummallekin.

Loton kierroksen 31/2018 oikea rivi on 4, 6, 13, 16, 28, 35, 40 ja lisänumero 26. Plusnumeroksi arvottiin 17.

Kaiken kaikkiaan erisuuruisia voittoja jaettiin yli 146 000 kappaletta. Ensi viikolla Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Jokerista 20 000 euron voitot Raaseporiin ja Äänekoskelle

Lauantai-Jokerin voittorivi on 8 5 4 1 8 6 8. Jokerista ei löytynyt täysosumia, mutta kaksi pelaajaa sai kuusi oikein ja voittaa 20 000 euroa. Voittorivit oli pelattu Karjaan ABC-asemalla Raaseporissa ja Hirvaskankaan ABC-asemalla Äänekoskella.

Lomatonnin voittorivi on Dallas 14. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 11 kappaletta.

Arvontalähetyksessä tutustuttiin Apuomena ry:hyn, joka on yksi niistä lukuisista yhdistyksistä, jotka tekevät paikallisesti hyvää omalla alueellaan. Apuomena tukee lohjalaisten arkea ja hyvinvointia, ehkäisee syrjäytymistä sekä edesauttaa yksityisten ihmisten ja lohjalaisten järjestöjen toimintaa. Insertissä vierailtiin seniorikahvilassa. Seniorityö saa tukea Veikkauksen tuotosta.