Lotosta 3,6 miljoonaa euroa lentoaseman Alepassa pelattuun riviin ja yli puoli miljoonaa euroa Jämsään

Loton arvonnassa löytyi yksi täysosuma lauantaina (kierros 31/2018). Sillä voittaa 3,6 miljoonaa euroa. Täysosumapeli oli pelattu Helsinki-Vantaan lentoaseman Alepassa. Myös toisen voittoluokan 6+1-osumia löytyi vain yksi. Voitto-osuus on yli 550 000 euroa. Voitto meni kahden osuuden porukalle, joka oli pelattu Jämsän Keskuskioskissa.

Lentoaseman Alepassa pelattu täysosumarivi tuo tasan 3,6 miljoonan euron voiton. Koska voittaja ei ollut käyttänyt Veikkaus-korttia, voitto tulee lunastaa Veikkauksen pääkonttorista Aku Korhosen tieltä Helsingistä.

Toisen voittoluokan osuman tarkka voittosumma on 558 577,40 euroa. Kahden osuuden porukalla se merkitsee 279 288,70 euron voittoa kummallekin.

Loton kierroksen 31/2018 oikea rivi on 4, 6, 13, 16, 28, 35, 40 ja lisänumero 26. Plusnumeroksi arvottiin 17.

Kaiken kaikkiaan erisuuruisia voittoja jaettiin yli 146 000 kappaletta. Ensi viikolla Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Jokerista 20 000 euron voitot Raaseporiin ja Äänekoskelle

Lauantai-Jokerin voittorivi on 8 5 4 1 8 6 8. Jokerista ei löytynyt täysosumia, mutta kaksi pelaajaa sai kuusi oikein ja voittaa 20 000 euroa. Voittorivit oli pelattu Karjaan ABC-asemalla Raaseporissa ja Hirvaskankaan ABC-asemalla Äänekoskella.

Lomatonnin voittorivi on Dallas 14. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 11 kappaletta.

Arvontalähetyksessä tutustuttiin Apuomena ry:hyn, joka on yksi niistä lukuisista yhdistyksistä, jotka tekevät paikallisesti hyvää omalla alueellaan. Apuomena tukee lohjalaisten arkea ja hyvinvointia, ehkäisee syrjäytymistä sekä edesauttaa yksityisten ihmisten ja lohjalaisten järjestöjen toimintaa. Insertissä vierailtiin seniorikahvilassa. Seniorityö saa tukea Veikkauksen tuotosta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.