Lotosta 5 miljoonan euron voitto nettipelaajalle Kurikkaan

Lottoarvonnassa (kierros 10/2019) löytyi yksi täysosuma. Viiden miljoonan euron voitto matkaa nettipelaajalle Kurikkaan. Voittaja saa voittonsa suoraan tililleen.

6+1-tuloksia löytyi kaksi kappaletta, ja tuloksilla voitti noin 108 000 euroa. Toinen voitoista osui riviin, joka oli pelattu Rypysuon K-marketissa Kuopiossa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pelisalista tai Danske Bankista. Toinen voitoista matkaa nettipelaajalle Haapajärvelle. Voittaja saa nettipelaajana voittonsa suoraan tililleen.

Loton oikea rivi (kierros 10/2019) on 7, 16, 18, 29, 35, 37, 38 ja lisänumero 26. Plusnumeroksi arvottiin 25.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla 173 107 erisuuruista voittoa.

Ensi viikolla (kierros 11/2019) Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 6 5 6 0 1 9 3. Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta. Kumpikin peli oli pelattu tuplattuna ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten voittosummat kohosivat 40 000 euroon.

Lomatonnin voittorivi on Miami 96. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 13 kappaletta.

Lottolähetyksessä tutustuttiin lastenkulttuurikeskusten toimintaan. Suomen lastenkulttuurikeskukset tuovat saavutettavaa taidekasvatusta mahdollisimman monen lapsen ja nuoren arkeen sekä lisäävät lasten hyvinvointia taiteen ja kulttuurin keinoin. Lasten ja nuorten kulttuurikasvatusta tuetaan Veikkauksen tuotolla.