Lotosta 6,5 miljoonaa euroa Haminaan – inkoolainen pelaaja voitti 259 000 euroa

Lottoarvonnassa (kierros 27/2018) löytyi yksi täysosuma. 6,5 miljoonan euron voitto meni Haminassa R-kioski Helsingintie 1:ssä pelanneelle henkilölle. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

6+1-tuloksia löytyi neljä kappaletta ja tuloksella voitti noin 52 000 euroa. Yksi voitoista meni nettipelaajalle Tampereelle, toinen nettipelaajalle Mikkeliin ja kolmas voittopeli oli pelattu Savonlinnan K-Citymarketissa. Pelaaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia.

Nettipelaaja Inkoosta oli valinnut riviinsä Plussan ja voittorivin plusnumero meni oikein, joten hän saa voittonsa viisinkertaisena. Pelaaja voitti siis 6+1-tuloksellaan noin 259 000 euroa.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla 228 892 erisuuruista voittoa.

Loton kierroksen 27/2018 oikea rivi on 5, 7, 8, 9, 16, 17, 21 ja lisänumero 20. Plusnumeroksi arvottiin 19.

Ensi viikolla Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 3 4 1 6 4 4. Arvonnassa löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa. Toinen voittopeleistä oli pelattu tuplattuna ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten voittosumma tuplaantui 40 000 euroon.

Lomatonnin voittorivi on Dublin 14. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 15 kappaletta.

Lottolähetyksessä tutustuttiin valtakunnallisen lastensuojelujärjestön Parasta Lapsille ry:n toimintaan. Järjestön tavoitteena on parantaa lapsiperheiden arjessa jaksamista. Parasta Lapsille järjestää leiri- ja kerhotoimintaa lapsille, nuorille ja lapsiperheille. Valinnoissa huomioidaan perheiden sosiaalinen, taloudellinen ja terveydellinen tilanne.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.