Lotosta 72 897 euroa Raaheen, Närpiöön ja Hämeenkyröön – nyt potissa ennätykselliset 14,2 miljoonaa

Lauantain lottoarvonnassa (kierros 23/2017) löytyi kolme 6 + 1 oikein -tulosta, joilla jokaisella voittaa 72 897 euroa. Jokereista meni 40 000 euroa Nummelaan ja 20 000 euroa Kotkaan.

Liki 73 000 euron lottovoitoista yksi oli pelattu Raahessa Laivurinkadun R-kioskissa, yksi meni Hämeenkyrön R-kioskilla pelanneelle pelaajalle ja yhden voitoista nappasi nettipelaaja Närpiöstä.

Perjantai-Jokerissa löytyi yksi 6 oikein -tulos, joka oli pelattu Nummelan Prismassa. Voitokas rivi oli pelattu tuplattuna, joten voittaja kuittasi itselleen 40 000 euroa.

Lauantai-Jokerissakin tuli yksi 6 oikein -tulos. Se oli pelattu Kotkassa, Karhulan R-kioskilla. Koska riviä ei ollut tuplattu, voittosumma on 20 000 euroa.

Netissä ja Veikkaus-kortilla pelattujen pelien voitot maksetaan suoraan voittajien tilille.

Loton oikea rivi on 17, 27, 29, 33, 35, 37 ja 39 ja lisänumero 4. Tuplausnumeroksi arvottiin 13.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 0 2 1 9 1 1 4.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 8 5 9 4 4 5 7.

Nyt tarjolla kaikkien aikojen potti: 14,2 miljoonaa

Tällä viikolla (kierros 24/2017) tarjolla on kaikkien aikojen suurin lottopotti: 14,2 miljoonaa euroa. Tuplattuna voittosumma olisi jopa 28,4 miljoonaa euroa. Potti nousee ennätykselliseen lukemaan Suomen 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi.