Lotosta 84 000 euroa Joensuuhun, Kauhajoelle, Kotkaan, Raaseporiin ja Helsinkiin

Lotosta löytyi viisi 6+1-tulosta lauantaina (kierros 41/2017). Voitto-osuus on runsaat 84 000 euroa. Voitot menivät nettipelaajille Joensuuhun ja Raaseporiin sekä Kauhajoella, Kotkassa ja Helsingissä myyntipaikoissa pelattuihin peleihin.

Raaseporin voittaja kuittasi 6+1-osumalla ja pienemmillä alavoitoilla yhteensä 86 080,70 euroa. Samaan summaan ylsi Kannelmäen Pelaamossa Helsingissä järjestelmänsä pelannut voittaja.

Muiden onnekkaiden voittosumma oli 84 155,80 euroa. Karsikosta oleva joensuulaisvoittaja pelasi netissä. Kauhajoella voittaja jätti rivinsä K-citymarketissa ja Kotkassa Jumalniemen Tokmannilla.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.