Lotosta kolme noin 68 000 euron voittoa eri puolille Suomea

7.8.2017 12:29 | Veikkaus

Lottoarvonnassa löytyi viikonloppuna yksi täysosuma. 1,2 miljoonan euron voitto matkasi Hämeenlinnassa pelanneelle henkilölle. Lisäksi Lotosta löytyi kolme 6+1-tulosta, joilla voitti noin 68 000 euroa.

Yksi 6+1-voitoista oli pelattu Helsingissä K-market Östersundomissa. Pelaaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kaksi muuta voittoa meni kymmenen osuuden nettiporukoille. Toisen voittoporukan jäsenet olivat Kuopiosta, Laukaasta, Raahesta, Pirkkalasta, Helsingistä, Kemistä, Iisalmesta, Pielavedeltä, Tampereelta ja Jyväskylästä.

Toisen porukan yhteinen voittosumma nousi järjestelmään osuneiden alavoittojen vuoksi noin 75 000 euroon. Porukan jäsenistä kaksi oli Helsingistä, kaksi Vaasasta ja loput Tohmajärveltä, Tuusulasta, Kuopiosta, Imatralta, Konnevedeltä ja Jyväskylästä.

Kaikki pelaajat saavat Veikkauksen etuasiakkaina voitto-osuutensa suoraan tileilleen.

Perjantai-Jokerista 40 000 euroa Kouvolaan ja 20 000 euroa Raisioon

Perjantai-Jokerista löytyi kaksi kappaletta 6 oikein -tuloksia. Tuloksella voitti 20 000 euroa.

Kouvolalainen nettipelaaja oli valinnut peliinsä Tuplauksen ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten hän voitti 40 000 euroa.

20 000 euron voitto meni pelaajalle, joka oli pelannut Prisma Myllyssä Raisiossa.

Molemmat voittajat saavat Veikkauksen etuasiakkaina voittonsa suoraan tileilleen.

Lauantai-Jokerista 20 000 euron voitot Espooseen ja Joensuuhun

Myös Lauantai-Jokerista löytyi kaksi kappaletta 6 oikein -tuloksia.

Toinen 20 000 euron voitoista meni espoolaiselle nettipelaajalle ja toinen SEO Heinävaarassa Joensuussa pelanneelle henkilölle.

Nettipelaaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen. Joensuussa pelannut voittaja voi lunastaa voittonsa Danske Bankista, tietyistä Pelaamoista tai Feel Vegas -pelisaleista tai Veikkauksen suurvoittajien palvelupisteestä Vantaalta.

Tiedotetta muokattu 7.8.2017 klo 15.01. Prisma Mylly sijaitsee Raisiossa, ei Maskussa.

Turuntie 42