Lotosta mukavia uutisia Kauhavalle, Ylivieskaan, Vantaalle ja Jämsänkoskelle - ensi kierroksella potissa 3,6 miljoonaa

Lottoarvonnassa ei löytynyt lauantaina täysosumia. Ensi kierroksella yhdellä täysosumalla voi voittaa noin 3,6 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi neljä kappaletta 6+1-tuloksia. 49 900 euron voitot menivät Ylivieskan Prismaan, Myyrmäen Prismaan Vantaalle, Jämsänkosken R-kioskille ja nettipelaajalle Kauhavalle.

Loton oikea rivi kierroksella 15/2018 on 1, 9, 16, 24, 26, 39 ja 40 . Lisänumero on 36 ja plusnumero on 18.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 8 3 1 7 4 5 4.

Lomatonnin voittorivi on Praha 16. Tuhannen euron arvoisia täysosumia löytyi 22 kappaletta. Jos pelkkä kaupunki oli rivissä oikein, voittaa viisi euroa.

Arvontalähetyksessä oli aiheena Senioriverkon hyvinvointia mobiilisti -hanke. Tabletit tehdään tutuiksi pelien kautta ja näin omien asioiden hoitaminen internetin välityksellä helpottuu.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.