Lotosta yli 100 000 euroa Raaseporiin ja Raisioon – myös Jokerissa useampi 6 oikein –tulos

Lauantain lottoarvonnassa (kierros 4/2017) löytyi kaksi 6+1 oikein –tulosta, joilla molemmilla voittaa 103 163 euroa. Toinen osui Raaseporiin ja toinen Raisioon. Jokeri-voitot puolestaan menivät Kemiönsaareen, Saloon, Mänttä-Vilppulaan ja Vöyriin.

Yli 100 000 euron lottovoitoista toinen oli pelattu Neste Tammisaari Österbyssä Raaseporissa, ja toisen voitoista nappasi nettipelaaja Raisiosta. Raisiolainen nettipelaaja saa voittorahat suoraan tililleen, koska peli oli pelattu tunnistautuneena veikkaus.fi:ssä. Raaseporissa pelannut asiakas puolestaan saa lunastettua voittonsa käymällä voittotositteen kanssa myyntipaikassa, pelisalissa tai Danske Bankin konttorissa.

Perjantai-Jokerissa 6 oikein –tuloksia tuli yksi. Voittorivi oli pelattu tuplattuna K-Market Kompisissa Kemiönsaaressa, joten onnekas pelaaja voittaa sillä 40 000 euroa. Koska voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, hän saa voittorahat suoraan tililleen.

Lauantai-Jokerissa puolestaan tuli neljä 6 oikein –tulosta. Kaksi niistä oli pelattu tuplattuna Salossa – toinen Salon kauppatorilla sijaitsevalla R-kioskilla ja toinen kauppakeskus Plazassa sijaitsevassa S-marketissa. Molemmilla tuplatuilla voittoriveillä voittaa 40 000 euroa.

Tuplaamattomat 6 oikein -jokeririvit oli pelattu Mäntän R-kioskilla Mänttä-Vilppulassa ja Oravaisten ABC:lla Vöyrissä. Niillä voittaa 20 000 euroa. Oravaisten ABC:n voitto meni viiden osuuden myyntipaikkaporukalle, joista jokaisen voitto-osuus on 4 000 euroa.

Loton oikea rivi (kierros 4/2018) on 4, 7, 13, 14, 17, 27 ja 29. Lisänumero on 32 ja Plus-numero 19.

Perjantai-Jokerin voittorivi (kierros 4/2018) on 1 7 6 3 2 3 2.

Lauantai-Jokerin voittorivi (kierros 4/2018) on 4 6 3 7 2 5 9.

Ensi viikolla (kierros 5/2017) lottopotissa on 2,4 miljoonaa euroa.