Lotosta yli 120 000 euron voitot Seinäjoelle ja Euraan

Lisäksi viikonlopun Jokereista osui 40 000 euroa Pieksämäelle, Joroisille, Karstulaan ja Kirkkonummelle sekä 20 000 euroa Raaheen.

Lauantai-illan lottoarvonnassa (kierros 13/2018) onni potkaisi peräti 10 miljoonan euron arvosta Kempeleessä asuvaa nettipelaajaa, joka sai riviinsä kaikki seitsemän numeroa oikein. Kempeleen miljoonavoiton lisäksi lottokone arpoi kaksi 6 + 1 oikein -voittoa, joilla voittaa 120 674,90 euroa.

Toinen 6 + 1 -voitoista meni Seinäjoella asuvalle nettipelaajalle, joka Veikkauksen etuasiakkaana saa voittorahat suoraan tililleen. Toinen voitoista oli pelattu Euran R-kioskissa, ja koska Euran voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, hänen tulee lunastaa voittonsa joko Danske Bankin konttorista tai Veikkauksen pelisalista.

Loton oikea rivi (kierros 13/2018) on 2, 4, 15, 18, 22, 26 ja 32. Lisänumero on 3 ja Plus-numero 17.

Viikonlopun Jokereissa viisi 6 oikein -riviä

Viikonloppuna Jokereista (kierros 13/2018) ei löytynyt täysosumia, mutta 6 oikein -tuloksia saatiin perjantaina kaksi ja lauantaina kolme.

Perjantain 6 oikein -riveistä toinen oli pelattu Pieksämäen Keskuskadun R-kioskilla tuplattuna, joten onnekas asiakas voitti sillä 40 000 euroa. Hän ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten voiton pääsee lunastamaan joko Danske Bankista tai Veikkauksen pelisalista. Toisen perjantain 6 oikein -riveistä pelasi raahelainen nettipelaaja. Hän saa voittorahat, 20 000 euroa, suoraan tililleen.

Lauantain kaikki kolme 6 oikein -jokeririviä olivat tuplattuja, joten 40 000 euron voittosummat matkaavat Joroisten R-kioskilla ja Veikkolan S-marketissa Kirkkonummella pelanneille Veikkauksen etuasiakkaille sekä Karstulassa asuvalle pelaajalle, joka pelasi rivinsä veikkaus.fi:ssä. He kaikki saavat Jokeri-voittonsa suoraan tileilleen.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 7 9 3 7 0 9 4.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 8 5 2 8 0 1 4.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.