Lotosta yli 206 000 euron voitot Lapualle ja Akaalle - ensi viikolla potissa kahdeksan miljoonaa

Lottoarvonnassa kierroksella 18/2018 ei löytynyt täysosumia. Ensi viikolla yhdellä 7 oikein -tuloksella voittaa kahdeksan miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi lauantaina kaksi 6+1-tulosta. Molempien voitto-osuus on noin 206 400 euroa. Toinen voittajista on nettipelaaja Akaalta, toinen oli puolestaan jättänyt pelinsä Lapuan K-supermarketiin.

Ensimmäinen saa rahansa suoraan tililleen. Jälkimmäinen ei ollut käyttänyt Veikkaus-korttia, joten hän saa lunastaa rahansa Veikkauksen pääkonttorista.

Kaiken kaikkiaan voittoja jaettiin yli 186 000 kappaletta.

Loton kierroksen 18/2018 oikea rivi on 7, 9, 12, 19, 25, 32 ja 33. Lisänumero on 24 ja plusnumero 5.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 9 2 0 0 5 6. Jokerista ei löytynyt täysosumia, mutta kaksi onnekasta ylsi kuitenkin 6 oikein -tulokseen. Niillä kuittaa 20 000 euroa. Voittajat ovat Kotkasta ja Pieksämäeltä.

Lomatonnin voittorivi on Lontoo 65.