Lotosta yli 206 000 euron voitot Lapualle ja Akaalle - ensi viikolla potissa kahdeksan miljoonaa

Lottoarvonnassa kierroksella 18/2018 ei löytynyt täysosumia. Ensi viikolla yhdellä 7 oikein -tuloksella voittaa kahdeksan miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi lauantaina kaksi 6+1-tulosta. Molempien voitto-osuus on noin 206 400 euroa. Toinen voittajista on nettipelaaja Akaalta, toinen oli puolestaan jättänyt pelinsä Lapuan K-supermarketiin.

Ensimmäinen saa rahansa suoraan tililleen. Jälkimmäinen ei ollut käyttänyt Veikkaus-korttia, joten hän saa lunastaa rahansa Veikkauksen pääkonttorista.

Kaiken kaikkiaan voittoja jaettiin yli 186 000 kappaletta.

Loton kierroksen 18/2018 oikea rivi on 7, 9, 12, 19, 25, 32 ja 33. Lisänumero on 24 ja plusnumero 5.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 9 2 0 0 5 6. Jokerista ei löytynyt täysosumia, mutta kaksi onnekasta ylsi kuitenkin 6 oikein -tulokseen. Niillä kuittaa 20 000 euroa. Voittajat ovat Kotkasta ja Pieksämäeltä.

Lomatonnin voittorivi on Lontoo 65.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.