Lotosta yli 444 000 euroa Lempäälään: ensi viikolla potissa 8 miljoonaa euroa

Lottoarvonnassa ei tänään löytynyt täysosumaa. Ensi viikon lauantaina tavoitellaan 8 miljoonaa euroa (kierros 37/17).

Lauantain arvonnassa löytyi yksi yli 444 00 euroa tuonut 6+1 oikein -tulos. Peli oli pelattu Lempäälässä veikkaus.fi:ssä.

Netissä ja Veikkaus-kortilla pelatut voitot maksetaan suoraan tilille.

Vaikka täysosumaa ei tänään löytynyt, ollaan eräänlaisessa Loton ennätysvauhdissa. Suomeen on saatu tänä vuonna jo 62 Loton päävoittajaa. Päävoittajia on poikkeuksellisen paljon, sillä kesäkuussa ennätyssuuri 14,2 miljoonan euron täysosuma jaettiin peräti 50 pelaajan porukalle.

Loton oikea rivi (kierros 36/17) on 8, 9, 17, 25, 34, 37, 40 ja lisänumero 28. Tuplausnumeroksi arvottiin 18.

Lauantai-Jokerista löytyi yksi kuusi oikein -tulos. Tuplauksen ansiosta pelaajan voitto-osuus nousi 40 000 euroon. Jokerivoitto oli pelattu Lohjalla kauppakeskus Lohjantähden R-kioskilla. Lauantai-Jokerin voittorivi on 0 3 4 0 8 8 9.

Lomatonnin voittorivi on San Diego 15. Tuhannen euron arvoisia voittoja meni jakoon 17 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti komean jääkiekkouran pelannut Emma Terho, joka nykyään vaikuttaa Jääkiekkoliiton hallituksessa. Veikkauksen pelien koko tuotto käytetään ympäri Suomen tuhansiin avustuskohteisiin, muun muassa jääkiekkoon esimerkiksi seuratukina, liikuntapaikkojen rakentamiseen ja kunnostamiseen sekä urheiluvalmennukseen ja apurahoihin.

Arvontatuloksia odotellessa tutustuttiin Ilvesnaisten valmistautumista käynnistyvään liigakauteen.