Lotto arvotaan pyhäinpäivän vuoksi vasta sunnuntaina

Loton, Lauantai-Jokerin ja Lomatonnin arvonta siirtyy tällä viikolla pyhäinpäivän vuoksi lauantailta sunnuntaille.

Kierroksen 44/2017 Loton, Lauantai-Jokerin ja Lomatonnin peliaika loppuu sunnuntaina klo 22.00. Lottoarvontalähetys nähdään suorana lähetyksenä MTV3-kanavalla sunnuntaina klo 22.20.

Lotossa tavoitellaan tällä viikolla kahdeksan miljoonan euron pottia. Jos yksi henkilö voittaa koko potin, kyseessä olisi Loton kaikkien aikojen viidenneksi suurin yhdelle henkilölle mennyt voitto.

Lottolähetyksessä esitellään tällä viikolla Mediakasvatuskeskus Metkan toimintaa. Lottokoneen käynnistää nuori elokuvantekijä Maija Alander, joka osallistui Metkan syyskuussa järjestämään Minun Elokuvani -tapahtumaan. Vuotuisessa tapahtumassa nuoret saavat palautetta elokuva-alan ammattilaisilta. Minun Elokuvani on Metkan vanhin ja suurin Veikkauksen tuotolla tuotettu tapahtuma.

Suurimmat yhdelle henkilölle menneet lottovoitot:

1. 13,3 milj. euroa: Lahti, kierros 15/2014
  2. 12,8 milj. euroa: Helsinki, kierros 36/2013