Lottoarvonta siirtyy juhannuksen vuoksi sunnuntaille

21.6.2017 15:33 | Veikkaus

Juhannus aiheuttaa muutoksia joidenkin Veikkauksen pelien peli- ja arvonta-aikoihin.

Lotto, Lauantai-Jokeri ja Lauantai-Lomatonni arvotaan juhannusviikolla (kierros 25/2017) poikkeuksellisesti sunnuntaina (25.6.) klo 22.20. Arvonta näytetään suorana lähetyksenä MTV3-kanavalla. Loton, Lauantai-Jokerin ja Lauantai-Lomatonnin peliaika päättyy juhannusviikolla sunnuntaina 25.6. klo 22.00.

Myös Vakioveikkauksessa on poikkeuksellinen peliaika juhannuksen vuoksi. Vakio 1 pelataan lauantain sijasta tiistaina 27.6., jolloin peliaika päättyy klo 18.28.

Veikkauksen asiakaspalvelu palvelee juhannuksena normaalisti klo 06:00–24:00.

Veikkauksen viestinnän mediapäivystys tiedotusvälineille palvelee juhannuksena tavalliseen tapaan klo 08:00-22:00.

Turuntie 42