Lumileds

Lumileds tuo markkinoille kaksi uutta, erittäin kestävää Philips-työvaloa

Vuoden pimein aika on jälleen alkamassa, mikä lisää hyvän valaistuksen merkitystä. Luonnonvalon vähentyessä oikeanlainen valaistus on tärkeä, kun työtä tehdään hämärässä tilassa. Lumileds tuo valoa pimeään lanseeraamalla kaksi uutta, tehokasta Philips LED-työvaloa.

Helsinki – 12. lokakuuta 2017 – Valoisan ajan lyhentyessä ammattiasentajien työskentelystä tulee päivä päivältä vaativampaa. Lumileds tuokin juuri oikeaan aikaan markkinoille kaksi uutta, pitkäkestoista Philips-työvaloa: ladattavan Philips RCH21S LED -käsivalon ja ammattilaiskäyttöön tarkoitetun Philips RCH19 LED -työvalon. Niiden voimakas, luonnollisen kaltainen valo valaisee huoneen pimeimmätkin nurkat.

– Molempien uusien työvalojen suunnittelussa on keskitytty etenkin mukavuuteen, kestävyyteen sekä käyttäjäystävällisyyteen. Tämä näkyy tuotteiden pitkässä käyttöiässä sekä siinä, että valot ovat vettä, öljyä ja kemikaaleja hylkiviä. Yhteistä uusille työvaloille on myös se, että ne vastaavat juuri niihin vaatimuksiin, joita asiakkaamme kohtaavat arjessaan. Kirkkaan valonsa, pitkän akunkestonsa sekä monien integroitujen toimintojensa ansiosta työvalot auttavat asentajia tilanteissa, jotka vaativat erinomaisen valaistuksen”, kertoo Lumileds Swedenin Business Development Manager Toni Tammi.

Molemmissa työvaloissa LED-polttimo tuottaa voimakkaan valkoisen valon, jonka ansiosta pienimmätkin yksityiskohdat näkyvät selkeästi. Sen lisäksi työvalojen 6 000 kelvinin luonnollinen värilämpötila suojelee silmiä väsymiseltä.

Innovatiivisen suunnittelun keskiössä laatu ja käyttäjäystävällisyys

Lumiledsin uudessa Philips RCH19-työvalossa innovatiivinen suunnittelu on viety täysin uudelle tasolle. Ulkokuori on tyylikäs, ja 180 astetta kääntyvällä valolla on mahdollista nähdä syvälle erilaisiin laitteisiin. Lisäksi työvalossa on 360 astetta kääntyvä, säädettävä koukku ja pohjassa magneetti, joiden avulla valo on helppo kiinnittää haluttuun paikkaan.

”Uusia tuotteita suunnitellessamme pyrimme aina olemaan innovatiivisia ja ajattelemaan asioita uudella tavalla – tinkimättä korkeasta laadusta. RCH19 on suunniteltu erittäin kapeaksi, jolloin sitä voidaan käyttää ahtaissa tiloissa, joihin on muuten vaikea päästä. Päivitetty RCH21S-työvalo puolestaan on iskunkestävyydeltään yksi markkinoiden kehittyneimmistä”, Tammi kertoo.

Myös RCH21S-työvalossa on kiinteä magneetti, jonka avulla sen saa kätevästi kiinnitettyä erilaisille metallipinnoille. Päivitetyssä Philips-työvalossa on lisäksi täysin uudenlainen litiumakku, joka kestää jopa 1 500 latauskertaa – eli viisi kertaa pidempään kuin kilpailevat akut markkinoilla. Valoja on mahdollista käyttää yhtäjaksoisesti kuusi tuntia Eco-tilassa ja jopa kolme ja puoli tuntia Boost-tilassa. Työvalo latautuu myös erittäin nopeasti – vain kahdessa tunnissa – ja lataus vaatii ainoastaan kytkennän latausasemaan.

Lisätietoja osoitteessa: lumileds.com

Tuotetiedot:

Philips RCH19

- 360 astetta kääntyvä koukku

- 180 astetta kääntyvä valo

- Luonnollinen, valkoinen valo 6 000 kelvinin värilämpötilalla

- Valovirta jopa 250 lumenia

- Akun kesto jopa seitsemän tuntia 120 lumenin valovirralla

- Nopea lataus täyteen kahdessa ja puolessa tunnissa

Philips RCH21S

- Lujatekoisen työvalon ulkokuori on peitetty kauttaaltaan kumilla kestävyyden takaamiseksi

- Kestää pudotuksen 1,5 metrin korkeudesta

- 90 asteen levyinen valokeila 6 000 kelvinin värilämpötilalla takaa luonnollisen valkoisen valon, joka helpottaa työtehtäviä

- Boost-toiminnolla jopa 300 lumenin valovirta

- Työvaloa jopa kuudeksi tunniksi

- Latautuu nopeasti mukana tulevassa latausasemassa

Lue lisää uusista työvaloista täällä

Lisätietoja tarjoaa
Kasper Jørgensen
PR-yhteyshenkilö
Lumileds
Puh: +45 2672 1280
Sähköposti: kasper@help-pr.dk

Tietoa Lumiledsista

Lumileds on maailman johtava innovatiivisten valoratkaisuiden toimittaja auto-, mobiili-, IoT- ja valaisinteollisuudelle. Yhtiön palveluksessa työskentelee yli 9 000 työntekijää yli 30 maassa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Lumileds luo jatkuvasti uusia valaistusmahdollisuuksia.

lumileds.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi