Lumme Energian strategiseksi johtajaksi valittu Ville Järveläinen

Ville Järveläinen on valittu Lumme Energian strategiseksi johtajaksi 27.9.2021 alkaen. Tehtävässään hän vastaa yhtiön strategiaprosessista, strategiaprojektien ohjauksesta ja seurannasta, fuusioihin ja yrityskauppoihin liittyvästä toiminnasta, yleisanalytiikasta sekä uusien liiketoimintojen konseptoinnista. Hän tulee työskentelemään osana Lumme Energian johtoryhmää.

Villellä on vahva työkokemus hyödykeposition hallinnasta sekä erilaisista controllerin ja liiketoiminnan kehityspäällikön tehtävistä, sillä hänen vastuullaan ovat aiemmin olleet strategian jatkuva kehittäminen, toimintaympäristön arviointi sekä investointien suunnittelu. Työkokemusta on karttunut mm. North European Oil Trade Oy:n ja Helen Oy:n palveluksessa.

Lumme Energian toimitusjohtaja Tapo Lehtoranta kertoo yhtiön toteuttavan määrätietoisesti suunnitelmaansa kohti 500 000 asiakkuutta. ”Energia-alalla on käynnissä valtava muutos, ja haluamme entistä dynaamisemmin olla tietoisia toimintaympäristömme muutoksista. On selvää, että seuraavien askelten aikana tarvitsemme strategiajohtajaa. Toivotan Villen lämpimästi tervetulleeksi Lumme Energian matkaan.”

”Olen vakuuttunut, että Lumme Energialla on erittäin hyvät mahdollisuudet kasvaa alansa johtavaksi toimijaksi energia-alan murroksessa. Odotan suurella innolla yhteistyötä uusien työtovereiden, kumppanien ja sidosryhmien kanssa”, kertoo Järveläinen nimityksestään.

Ville Järveläinen, CSO, Lumme Energia
+35850 388 4316 // ville.jarvelainen@lumme-energia.fi

Tapo Lehtoranta, toimitusjohtaja, Lumme Energia
+358 50 516 2281 (johdon assistentti Karoliina Lindqvist) // tapo.lehtoranta@lumme-energia.fi

Me Lumme Energialla tarjoamme hyvää energiaa – ihan joka tasolla ja halki poikki Suomen. Sellaista, joka vastaa tarpeisiin, ylittää odotukset ja saa ympäristön hymyilemään. Siis fiksuja ja kestäviä energiaratkaisuja ja palveluja kotiin, mökille, yrityksille ja sähköiseen liikkumiseen. Autamme asiakkaitamme myös paistattelemaan aurinkoenergiassa yhdessä Solarigo Systemsin kanssa.