Lumo tarjoaa asukkaidensa käyttöön Liiterin kestävän elämäntavan palvelut veloituksetta tänä keväänä

Kojamo testaa kestävän elämäntavan Liiteri-palvelun tarjoamista Lumo-kotien asukkaille Helsingin Kalasataman, Sörnäisten ja Hermannin alueella tänä keväänä. Kiertotalous-Liiteristä saa käyttöönsä kestävän arjen mahdollistavan palvelun 24/7 eli kodintarvikkeet silloin, kun niitä tarvitsee.
Liiteri Helsingin Teurastamon pihalla. Kuva: Omer Levin

Helsingin Teurastamolle sijoitetusta kiertotalous-Liiteristä kuluttajat saavat laadukkaat kodintarvikkeet, sähkötyövälineet, puhdistus-, siivous- ja keittiölaitteet kätevästi käyttöön 24/7, vaikka kotiin kuljetettuna. Teurastamon läheisyydessä asuvat Lumo-kotien asukkaat voivat käyttää palvelua veloituksetta 13.2.-15.5.2018. Liiteri auttaa myös uusien Lumo-asukkaiden kotiutumisessa uusiin asuntoihinsa, koska Liiteristä saa monia muuttoon liittyviä harvemmin tarvittavia laitteita helposti lainaan, eikä niitä tarvitse ostaa itselle varastoitaviksi.

Liiteri-palvelu on kodintarvikkeiden jakamistalous- ja yhteiskäyttöpalvelu, joka tarjoaa vaihtoehdon omistamiselle ja tekee kestävästä elämäntavasta helppoa. Liiteri-palveluita käyttämällä saat lisää huoletonta vapaa-aikaa ja vapautat kotisi neliöitä varastotilasta fiksumpaan käyttöön.

Laajan kodintarvikkeiden valikoiman lisäksi 24/7 Liiteristä saa lainaan laadukkaat sähköavusteisen Solifer -polkupyörän talvirenkailla sekä Bullitt-tavarapyörän, voi käyttää pyöränhuoltovälineitä ja toimittaa oman polkupyöränsä huoltoon. Teurastamon Liiterin palvelukokonaisuudessa ovat mukana puhdistusratkaisuiden markkinajohtaja Kärcher sekä uuden sukupolven älylukkovalmistaja Rollock, Yetitabletien valmistaja Kuori, polkupyörähuollon PyörähuoltoOvelle.fi, puhelinten korjauksen iTapsa sekä pk-seudulla toimiva MetroSuutarit.

”Asumisen edelläkävijänä meillä on jo hyviä kokemuksia yhteiskäyttöpalveluiden tarjoamisesta asukkaillemme mm. yhteiskäyttöautojen muodossa. Liiteri jatkaa hyväksi havaittua linjaa osana asumisen palveluiden jatkuvaa kehitystä”, kertoo Pekka Kivistö Kojamosta.

Liiteri-palvelun tarjoaminen Lumo-kotien asukkaille on osa Kojamon laajempaa tavoitetta tarjota asiakkailleen yhteisiä innovatiivisia palveluita sekä räätälöidä ja kehittää niitä esitettyjen toiveiden pohjalta.

“Olemme innoissamme mahdollisuudesta tehdä edistyksellistä yhteistyötä Suomen suurimman asuntosijoittajan Kojamo Oyj:n ja sen Lumo-brändin kanssa. Toivoaksemme mahdollisimman moni Lumo-asukas saa helpotusta arkeensa Liiteri-palvelumme avulla.” sanoo toimitusjohtaja Harri Paloheimo CoReorient Oy:stä.

KUTSU: Tervetuloa tutustumaan Liiteri-palveluun tiistaina 13.2. klo 8-9 tai klo 17-19.
Osoite: Työpajankatu 2, sisäpiha, tiilisen piipun juurella

CoReorient Oy kehittää yhteisöjä ja yhteiskuntaa tukevia kestäviä jakamis- ja kiertotalousratkaisuja. Liiteri.net:stä saat kodintarvikkeet ja kestävän elämäntavan palveluna 24/7. Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitra palkitsi Liiteri.net -palvelun yhtenä kymmenestä parhaasta suomalaisesta kestävän arjen ratkaisusta tammikuussa 2018.

Pekka Kivistö, asiakkuuspäällikkö, Lumo-kodit
pekka.kivisto@lumo.fi, puh. 020 508 3711

Liiteri Helsingin Teurastamon pihalla. Kuva: Omer Levin

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa. Lumo ja VVO ovat osa Kojamo-konsernia. Lumo.fi