Lumo tukee nuoria urheilijoita ja tuo liikkumisen ilon keskelle Helsinkiä

Osana sponsorointiyhteistyötä Lumo järjestää kaikille avoimen kaupunkitapahtuman ystävänpäivänä Helsingissä.

Lumo-sponsorointi- ja stipendiohjelma tukee suomalaista huippu-urheilua ja nuorten liikuntaa yksilö- ja joukkuetasolla. Stipendit myönnetään kaksi kertaa vuodessa.

Vuonna 2018 yksilösponsoriurheilijoita ovat Henry Manni, Nooralotta Neziri, Oskari Mörö, Emmi Parkkisenniemi, Joona Kangas, Anna Haataja ja Riikka Honkanen. Joukkuesponsoroitaviksi valikoitui Helsingin Taitoluisteluklubi ry:n kolme SM-sarjan muodostelmaluistelujoukkuetta; Helsinki Rockettes, Team Fintastic ja Finettes sekä viisi Akatemia-ryhmää.

Osana sponsorointiyhteistyötä Lumo tuo luistelijat ja liikkumisen ilon keskelle Helsinkiä kaupunkitapahtuman muodossa ystävänpäivänä.

Koe Lumo ♥ Valentine's

Tervetuloa ystävänpäivän kaupunkitapahtumaan keskiviikkona 14.2.2018 klo 17-20.

Tapahtuma järjestetään Helsingin Rautatientorin Jääpuistossa. Ohjelmassa on rusettiluistelua ja Helsinki Rockettesin luistelunäytös. Tilaisuuden juontaa Bassoradion Hikisen iltapäivän pojat ja musisoinnista vastaa DJ D.R.E.A.M.

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.

Tutustu tarkemmin

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa. Lumo ja VVO ovat osa Kojamo-konsernia. Lumo.fi