LVI-WaBeK Oy

LVI-WaBeK avaa uudet 24/7-noutomyymälät eli Wa’Centerit Ouluun ja Ylöjärvelle

LVI-WaBeKin vahvan kasvutavoitteen myötä avataan toukokuussa uudet noutomyymälät Ouluun ja Ylöjärvelle. Oulussa avajaisia vietetään 16.5. ja Ylöjärvellä 17.5. Myymälät toimivat LVI-WaBeKin ainutlaatuisen konseptin mukaisesti ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Arkipäivisin myymälässä on henkilökuntaa palvelemassa asiakkaita ja muina aikoina asiakkaat voivat ostaa tarvitsemiaan tuotteita omatoimisesti.

Käytössä on LVI-WaBeKin kehittämä ja patentoima mobiilia etälukutekniikkaa hyödyntävä palvelu. Asiakkaat keräävät tarvitsemansa tuotteet koriin ja kirjaavat ostamansa tuotteet matkapuhelimen avulla tilausjärjestelmään. Yksinkertainen ja helppo ostotapa mahdollistaa tuotteiden saatavuuden urakoitsijoille juuri silloin kuin tuotteita tarvitaan esimerkiksi kiireellisissä päivystystehtävissä.

Lisätietoja 24/7-toimintakonseptista ja myymälöiden avajaisista
antaa Kimmo Pelkonen, toimitusjohtaja
040 541 3375, kimmo.pelkonen@lvi-wabek.fi.
Lisätietoja saatavissa myös kotisivuilta www.lvi-wabek.fi

LVI-WaBeK Oy
Koskelontie 22

020 1555 250http://www.lvi-wabek.fi

LVI-WaBeK on yksityinen taloteknisten tuotteiden tukku- ja maahantuontiliike. LVI-WaBeKilla työskentelee 45 alan ammattilaista. Noutomyymälät sijaitsevat Espoossa ja Lempäälässä sekä 24/7-noutomyymälät Helsingissä ja Turussa sekä pian myös Oulussa ja Ylöjärvellä. Lisäksi LVI-WaBeK palvelee asiakkaita ympäri Suomen kattavan verkkokaupan ja kuljetusverkoston avulla.