M-Files jatkaa johtavana tiedonhallinnan toimittajana

Suomalainen M-Files Oy on listattu neljättä vuotta peräkkäin johtavaksi tiedonhallintaratkaisujen (ECM) toimittajaksi Nucleus Researchin tuoreessa raportissa. Myös muut maailman johtavat tutkimuslaitokset, kuten Gartner ja Forrester, ovat nostaneet M-Filesin johtavaksi tiedonhallintaratkaisuksi.

Yli 100 maassa toimiva M-Files on arvioitu tutkimuslaitos Nucleus Researchin tutkimuslaitoksen uusimmassa ECM Technology Value Matrix 2017 -raportissa jälleen yhdeksi johtavaksi tiedonhallintaratkaisujen (Enterprise Content Management, ECM) toimittajaksi. Raportissa arvioitiin ratkaisujen käytettävyyttä ja toiminnallisuuksia. Nucleus Research käyttää näitä kahta tekijää arvioidessaan sovellusten kyvykkyyttä tuottaa sijoitetulle pääomalle tuottoa (ROI).

"Käytettävyys on yksi tärkeimmistä tekijöistä sovelluksia ja järjestelmiä arvioitaessa ‒ ja tämä pätee erityisesti tiedonhallintaan. Käytettävyyden lisäksi organisaatiot mittaavat sovellusten kykyä vastata liiketoiminnan tarpeisiin ja kasvuun. M-Files tarjoaa ratkaisun näihin vaatimuksiin ja tuo samalla merkittäviä etuja niin loppukäyttäjille kuin myös koko organisaatiolle, minkä vuoksi olemme myös kasvaneet lähes kymmenen kertaa nopeammin kuin globaalit tiedonhallinnan markkinat yleisesti", toteaa M-Files Oy:n toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

"M-Files on merkittävä toimija ja edelläkävijä tiedonhallinnan uudessa aallossa tarjoten laajan setin tehokkaita tiedonhallinnan toiminnallisuuksia. Toimintoja on helppo käyttää, ja käyttö on kaiken kaikkiaan hyvin intuitiivista. Lisäksi M-Filesilla on mielenkiintoisia visioita ja teknologioita tiedonhallinnan tulevaisuuteen, joten odotamme heidän jatkavan menestystä sekä kasvua tiedonhallinnan markkinoilla", kertoo Nucleus Researchin toimitusjohtaja Ian Campbell.

About the Nucleus Research Value Matrix

There is nothing ‘magic’ about the Nucleus Research Value Matrix, which categorizes vendors according to usability and functionality. This determines which solutions provide the most value to organizations, helping with technology and business decisions. Nucleus issues the Value Matrix twice a year. For more information, go to Nucleus Research.

Tutkimuslaitos Nucleus Research arvioi tiedonhallinnan (ECM) raportissaan 19 globaalia tiedonhallinnan toimittajaa.

M-Files tarjoaa älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa ja prosessienhallintaansa. M-Files toimii täysin uudella tavalla verrattuna perinteisiin järjestelmiin: M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevan liiketoimintatiedon läpi koko organisaation häiritsemättä nykyisten järjestelmien käyttöä ja prosesseja ‒ ja ilman tietojen siirtämistä. M-Files poistaa tietosiilot sekä tarjoaa dynaamisen 360-asteen näkymän ja pääsyn kaikkeen liiketoimintatietoon riippumatta siitä, mihin järjestelmään tai paikkaan tieto on tallennettu (verkkolevyt, SharePoint, CRM, ERP ja muut liiketoimintajärjestelmät). Eri järjestelmien tuottama tieto on yhtenäisesti koko liiketoiminnan käytössä. Tietoa hallitaan intuitiivisesti ja tekoälyä hyödyntäen sisällön, metatietojen sekä merkityksen perusteella. Käyttäjät löytävät nopeasti oikean tiedon ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Arvostetut kansainväliset markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-Kioski ja Liikennevirasto. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa, USA:ssa, Kanadassa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Ranskassa. Lisätietoja: https://www.m-files.com/fi.