M-Files lanseeraa Smart Migration -palvelun osana uutta älypalveluiden tarjontaa

Smart Migration parantaa tehokkuutta, kun tiedostoja halutaan siirtää ulkoisista arkistoista M-Filesiin.

M-Filesin Smart Migration lisää tehokkuutta tiedostojen siirrossa.

Älykkään tiedonhallinnan edelläkävijä M-Files lanseeraa M-Files Smart Migration -palvelun, jossa yhdistyvät älykäs tiedonhallinta ja metatieto-ohjattu automaatio. Tämä auttaa asiakkaita siirtämään tietoa M-Filesin alustalle älykkäämmin ja kustannustehokkaammin.

Siirtyminen pilvipalveluihin on edelleen yksi yritysten tärkeimmistä prioriteeteista, mutta sisällön siirtäminen voi usein olla haastavaa ja kallista. Smart Migrationin avulla M-Filesin asiakkaat voivat siirtää dokumentteja ulkoisista arkistoista M-Filesiin helposti ja järjestelmällisesti. Automaatio luokittelee dokumentit ja lisää metatietoja siirrettyyn sisältöön. Siirretystä datasta saadaan nopeasti hyvä yleiskuva, minkä ansiosta yritykset voivat parantaa tehokkuuttaan ja kehittää liiketoimintaansa.

M-Files Smart Migrationia voidaan käyttää yhdessä muiden M-Filesin älypalveluiden kanssa, jolloin asiakkaat voivat:

- siirtää ei-hallittua ja hallittua sisältöä M-Files-varastoon

- luokitella ei-hallittuja tiedostoja siirtämisen aikana M-Files Smart Classifier -palvelun avulla

- poimia kriittiset tiedot dokumenteista ja lisätä automaattisesti metatietoja siirrettyyn sisältöön M-Files Smart Metadata -palvelulla

- luoda raportteja siirretystä sisällöstä helppokäyttöisessä muodossa

"Yritykset nopeuttavat siirtymistä pilvipalveluihin modernisoidakseen liiketoimintaansa ja sopeutuakseen uusiin hybridityöympäristöihin. Sisällön siirtäminen voi kuitenkin olla aikaa vievää ja kallista. Uuden Smart Migration -palvelumme tavoitteena on tehdä prosessista mahdollisimman nopea, kustannustehokas ja intuitiivinen hyödyntämällä metatietopohjaisia palveluitamme. Niiden avulla tiedot siirretään älykkäästi vanhoista järjestelmistä ja ulkoisista arkistoista M-Files-alustalle", sanoo M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala.

M-Files nimettiin visionääriksi Gartnerin 2021 Magic Quadrant™ for Content Services Platforms -analyysissä ja se sai parhaan arvosanan tiedonhallinnan vision täydellisyydestä. Gartnerin toisessa, käyttötapauksiin keskittyvässä 2021 Critical Capabilities for Content Platforms -raportissa M-Files sai korkeimman pistemäärän tietojen hallinnoinnista ja sijoittui kolmen parhaimman toimittajan joukkoon kaikissa muissa käyttötapauksissa.

M-Filesin Smart Migration lisää tehokkuutta tiedostojen siirrossa.

M-Files tarjoaa tekoälyä hyödyntäviä älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa. M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevat dokumentit yhteen muun merkittävän liiketoimintatiedon kanssa poistaen tietosiilot. M-Files tarjoaa oikeaa ja relevanttia tietoa käyttäjille heidän tarpeidensa mukaisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla M-Files automatisoi liiketoimintaprosessit ja varmistaa tietoturvan sekä vaatimustenmukaisuuden. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia tarjotakseen työntekijöilleen älykkäämmän tavan tehdä töitä. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa Wärtsilä, SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.