M-Files palkitsi vuoden parhaat EMEA-kumppanit 2017

21.6.2017 08:03 | M-Files

Älykkään tiedonhallinnan ratkaisuja kehittävä M-Files palkitsi EMEA-alueen kumppanitapahtumassaan vuoden 2017 parhaat partnerit saavutuksistaan myynnin, markkinoinnin ja tuotekehityksen saralla. Lissabonissa järjestetyssä konferenssissa oli osallistujia yli 30 maasta.

Yli 100 maassa toimiva M-Files Oy tuottaa yrityksille ja organisaatioille älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, jotka tehostavat liiketoimintatietojen hallintaa. M-Files järjestää vuosittain kaksi kansainvälistä kumppanitapahtumaa jälleenmyyjilleen ja yhteistyökumppaneilleen, joissa osallistujille tarjotaan myynti-, markkinointi- ja tuotekoulutusta kuin myös mahdollisuus verkostoitumiseen muiden kumppaneiden sekä M-Filesin asiantuntijoiden kanssa. Tapahtumissa palkitaan lisäksi vuoden M-Files-partnerit.

Tänä vuonna EMEA- ja APAC-alueiden konferenssi järjestettiin toukokuussa Lissabonissa, johon osallistui noin 200 osanottajaa yli 30 maasta. Lokakuussa 2017 järjestetään San Diegossa Amerikan-alueen vastaava tapahtuma.

Tänä vuonna M-Files EMEA Partner Award 2017 -palkinnon saivat:

Myynti:

Markkinointi:

Muut palkinnot:

"M-Filesin kasvun taustalla on voimakkaan kotimaisen kysynnän lisäksi tiedonhallintaratkaisujen maailmanlaajuinen kysyntä. Partnerimme EMEA- ja APAC-alueilla ovat mukana tässä kasvussa toimittamalla asiakkailleen tehokkaita ohjelmistoratkaisuja älykkääseen tiedonhallintaan. Panostamme vahvasti kumppaniverkostomme kehittämiseen tarjoamalla heille tiedonhallinnan uusimmat innovaatiot kuin myös tukemalla partnereiden paikallista toimintaa", kertoo M-Files Oy:n EMEA-alueen jälleenmyynnistä vastaava Marko Javanainen.

M-Filesin kumppaniverkosto kattaa tällä hetkellä liki 600 jälleenmyyjää ympäri maailmaa. Liittymällä M-Filesin jälleenmyyjäverkostoon yritykset voivat kasvattaa omaa liikevaihtoaan ja ratkaisutarjontaansa nopeasti kasvavilla tiedonhallinnanmarkkinoilla. M-Filesin ratkaisuilla jälleenmyyjät voivat vastata eri toimialojen ja liiketoimintojen tarpeisiin niin tiedonhallinnan kuin myös laadunhallinnan osalta. Jälleenmyynnin lisäksi M-Files tarjoaa erillisen kumppaniohjelman sovelluskehittäjille, jonka tarkoituksena on etsiä uusia kumppaneita M-Files-teknologiaan perustuvien sovellusten kehittämiseen sekä tukea kansainvälisen kumppaniverkoston toimintaa. M-Files panostaa kumppaniverkostoon tarjoamalla tukea markkinointiin, myyntiin, asiakaskohtaisiin ratkaisuihin ja teknisiin kysymyksiin. M-Files tuo kumppaniensa käyttöön myös laajan setin erilaisia pitkälle kehitettyjä koulutusohjelmia. Lue lisätietoja M-Filesin kumppaniverkostoon liittymisestä.

M-Files tarjoaa älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa ja prosessienhallintaansa. M-Files toimii täysin uudella tavalla verrattuna perinteisiin järjestelmiin: M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevan liiketoimintatiedon läpi koko organisaation häiritsemättä nykyisten järjestelmien käyttöä ja prosesseja ‒ ja ilman tietojen siirtämistä. M-Files poistaa tietosiilot sekä tarjoaa dynaamisen 360-asteen näkymän ja pääsyn kaikkeen liiketoimintatietoon riippumatta siitä, mihin järjestelmään tai paikkaan tieto on tallennettu (verkkolevyt, SharePoint, CRM, ERP ja muut liiketoimintajärjestelmät). Eri järjestelmien tuottama tieto on yhtenäisesti koko liiketoiminnan käytössä ja hyödynnettävissä. Tietoa hallitaan intuitiivisesti ja tekoälyä hyödyntäen sisällön, metatietojen sekä tiedon merkityksen perusteella. Käyttäjät löytävät nopeasti oikean tiedon ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Arvostetut kansainväliset markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Technopolis, Patria, R-Kioski ja Liikennevirasto. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa, USA:ssa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Ranskassa. Lisätietoja: www.m-files.fi.