M-Files sai Customers' Choice -tunnustuksen 2022 Gartner® Peer Insights™ "Voice of the Customer: Content Services Platforms" -raportissa

M-Files on saanut Customers' Choice -tunnustuksen maaliskuun 2022 Gartner Peer Insights "Voice of the Customer: Content Services Platforms" -raportissa. Gartner Peer Insights on IT-ohjelmistojen ja palveluiden sitoutumaton arviointifoorumi. M-Files oli yksi viidestä toimittajasta, jotka saivat raportissa markkinoiden keskiarvoa paremman arvosanan ja Customers' Choice -maininnan.

Gartner Peer Insightsin vastaajista, eli M-Filesin asiakkaista, 94 % suosittelisi M-Filesia tiedonhallinta-alustaksi. Luku perustuu 63 arvosteluun viimeisten 12 kuukauden aikana (tilanne 31.3.2022). Lisäksi M-Files on saanut Gartner Peer Insightsin kokonaisarvosanaksi 4,5/5. Tämä kuvastaa M-Files-alustan jatkuvaa sijoituksen parantumista vertaisarvioinneissa.

"Pyrimme parhaaseen mahdolliseen asiakastyytyväisyyteen, kun autamme globaaleja yrityksiä hallitsemaan digitalisaation mukanaan tuomaa jatkuvasti kasvavaa tietomäärää. Metatietopohjainen dokumenttienhallinta-alustamme tarjoaa ainutlaatuisen lähestymistavan tämän päivän kiireellisimpien liiketoimintahaasteiden ratkaisemiseen. M-Files yhdistää työntekijät heidän tarvitsemaansa sisältöön silloin, kun he sitä tarvitsevat riippumatta siitä, mihin tieto on tallennettu. Customers' Choice -tunnustuksen saaminen "Voice of the Customer: Content Services Platforms" ‑raportissa vahvistaa entisestään sitoutumistamme jatkuvaan innovointiin ja asiakaskokemuksen parantamiseen", sanoo M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala.

Customers' Choice -tunnustuksen lisäksi M-Files on nimetty visionääriksi Gartnerin 2021 Magic Quadrant™ for Content Services Platforms -analyysissä ja se sai parhaan arvosanan tiedonhallinnan vision täydellisyydestä. Gartnerin toisessa, käyttötapauksiin keskittyvässä 2021 Critical Capabilities for Content Platforms  -raportissa M-Files sai korkeimman pistemäärän tietojen hallinnoinnista ja sijoittui kolmen parhaimman toimittajan joukkoon kaikissa muissa käyttötapauksissa.

Gartner Peer Insights dokumentoi asiakaskokemukset yritysten IT-ammattilaisten vahvistettujen luokittelujen ja vertaisarviointien avulla. M-Filesin asiakkaat ovat antaneet mm. alla olevia arvioita:

"Todella älykäs tiedonhallinta-alusta. M-Files on tehokas tallennuspaikka kaikille tiedoillemme, ja auttaa meitä löytämään, käyttämään ja hallitsemaan tietojamme useista järjestelmistä ja arkistoista. M-Filesillä on tärkeä rooli päivittäisessä toiminnassamme, koska sen avulla voimme tehostaa päivittäisiä tehtäviämme ja löytää helposti liiketoimintakriittiset tiedot vanhoista arkistoista." - Data-analyytikko, IT-palvelut [lue koko arvostelu]

"M-Files on ilmiömäinen. He antoivat mielekkäitä suosituksia koko konfigurointiprosessin ajan, ja he tekivät ihmeitä silloinkin, kun luulimme pyytävämme mahdottomia." - Toimitusjohtaja, terveydenhuolto [lue koko arvostelu]

"M-Files on tiedonhallinnan Graalin malja, jota olen kaivannut kauan. Toisin kuin perinteinen yrityksen tiedonhallinta, M-Files yhdistää dokumentit ja tiedot eri liiketoimintajärjestelmistä ja auttaa löytämään, käyttämään ja hallitsemaan tietoa älykkäästi." - Senior Account Executive, asiantuntijapalvelut [lue koko arvostelu]

"Kaikkien aikojen paras työkalu dokumenttien hallintaan. M-Files on yksinkertainen ja sen avulla työnkulut voi virtaviivaistaa ja automatisoida, mikä poistaa toistuvat tehtävät ja vähentää inhimillisiä virheitä." - Tuotantopäällikkö, teollisuus [lue koko arvostelu]

Lataa 2022 Gartner Peer Insights "Voice of the Customer: Content Services Platforms" -raportti täältä.

About Gartner Peer Insights

Gartner Peer Insights is an online platform of ratings and reviews of IT software and services that are written and read by IT professionals and technology decision-makers. The goal is to help IT leaders make more insightful purchase decisions and help technology providers improve their products by receiving objective, unbiased feedback from their customers. Gartner Peer Insights includes more than 350,000 verified reviews in more than 340 markets. For more information, please visit www.gartner.com/reviews/home.

Gartner Peer Insights Customers’ Choice constitute the subjective opinions of individual end-user reviews, ratings, and data applied against a documented methodology; they neither represent the views of, nor constitute an endorsement by, Gartner or its affiliates.

Gartner Peer Insights content consists of the opinions of individual end users based on their own experiences with the vendors listed on the platform, should not be construed as statements of fact, nor do they represent the views of Gartner or its affiliates. Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in this content nor makes any warranties, expressed or implied, with respect to this content, about its accuracy or completeness, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Gartner Peer Insights 'Voice of the Customer': Content Services Platforms, 29 March 2022.

Gartner, Magic Quadrant for Content Services Platforms, Michael Woodbridge, Marko Sillanpaa, Lane Severson, Tim Nelms, 18 October 2021

Gartner, Critical Capabilities for Content Services Platforms, Lane Severson, Michael Woodbridge, Marko Sillanpaa, Tim Nelms,19 October 2021.

Gartner, Magic Quadrant, and Gartner Peer Insights are registered trademarks of Gartner, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and internationally and are used herein with permission. All rights reserved.

M-Files on yksi tiedonhallinnan maailmanlaajuisista johtajista. M-Filesin metatietopohjainen dokumenttienhallinta-alusta auttaa tietotyöntekijöitä löytämään välittömästi oikean tiedon missä tahansa asiayhteydessä, automatisoimaan liiketoimintaprosesseja ja hallitsemaan tietoja tehokkaasti. Tämä antaa yrityksille kilpailuetua ja merkittävän tuoton investoinnille, kun ne voivat tarjota paremman asiakaskokemuksen ja laadukkaampaa työtä pienemmällä riskillä. Lisätietoja: www.m-files.fi.