”Maailman paras hotelli” löytyi Suomesta - Small Luxury Hotel of the Worldin (SLH) maineikkaan Hotel of the Year -tunnustuksen sai Hotel Haven

LEHDISTÖTIEDOTE 4.10.2013. SLH on valinnut Hotel Havenin vuoden hotelliksi yli 520 hotellinsa joukosta, jotka sijaitsevat yli 70 maassa. Palkinto konkretisoi sen, mistä SLH:n koko toiminnassa on kyse: poikkeuksellisen tasokkaasta henkilökohtaisesta palvelusta, vertaansa vailla olevista laatustandardeista ja kyvystä tuottaa ainutlaatuisia kokemuksia asiakkailleen.

Hotel Haven

Valinnan perusteina käytettiin varausjärjestelmän toimivuutta, mainonnassa käytettyjä valokuvia, Club Member – toimintaa ja aktiivisuutta markkinoinnissa ja myynnissä.

”Valinnan teki kaikkien SLH:n hotellien nimeämä toimikunta. Erityisen koskettavan ja tärkeän meidän koko henkilökunnallemme nimeämisestä tekee se, että valinnan ovat tehneet muut jäsenhotellit ja kollegat”, pohtii voitosta ylpeä Hotel Havenin hotellinjohtaja Roni Saari. Olemme tehneet hartiavoimin töitä palvelutasomme hiomisesta huippuunsa ja nyt työmme tuloksena saimme siitä parhaan mahdollisen kansainvälisen tunnustuksen, hän jatkaa.

”SLH:n menestyksen salaisuus perustuu hotellien ainutlaatuisuuteen, yksikään hotelli ei ole samanlainen kuin muut. Hotel Haven on todella erottunut edukseen muiden hotellien joukossa”, kertoo SLH:n toimitusjohtaja Paul Kerr. ”Ilman upeaa ja sitoutunutta henkilökuntaamme emme olisi tähän pystyneet, heille kuuluu suurin kiitos tunnustuksesta”, hehkuttaa Roni Saari.

Lisätietoja:

Roni Saari                                                                         Erin Woodward

Hotellinjohtaja                                                                   Global PR Manager

Hotel Haven                                                                      Small Luxury Hotels of the World

+358 40 590 5969                                                           +44 207 802 3400

roni.saari@hotelhaven.fi                                                 erin.woodward@slh.com

Kuvia ja logo linkissä: http://royalravintolat.digtator.fi:80/public/b6d0d02d53D1.aspx

Small Luxury Hotels of the World: Small Luxury Hotels of the World™ (SLH) on eräiden maailman hienoimpiin kuuluvien riippumattomien pienten hotellien yhteinen brändi. Ketjuun kuuluu yli 520 erilaista, hotellia yli 70 maassa. Small Luxury Hotels of the World tarjoaa ainoastaan kaikkein parasta – poikkeuksellisia kokemuksia uusimmista design-hotelleista 1600-luvun kartanoihin, rauhaisista keskustahotelleista kaukaisiin yksityisiin saariin ja historiallisista maalaistaloista idyllisiin lomanviettopaikkoihin. Varauksia kaikkiin Small Luxury Hotels of the World -ketjun hotelleihin voi tehdä nettisivuilla www.slh.com, ilmaisella SLH iPhone app-sovelluksella tai ottamalla yhteyttä matkatoimistoon. Voit myös soittaa Small Luxury Hotels of the World -ketjun varaustoimistoon. Maakohtainen luettelo osoitteessa http://www.slh.com/contact-us/.

Royal Ravintolat on alansa suurin yksityinen yrityskokonaisuus, johon kuuluvat emoyhtiö Royal Ravintolat Oy sekä sen kokonaan omistama tytäryhtiö Oy Union Hotels Ab. Toimipisteitä ovat mm. Hotel Haven, Hotel Fabian sekä yhteensä 29 ravintolaa 22 eri toimipisteessä.  Nämä yhdessä työllistävät Helsingissä yli 500 henkilöä.  Liikevaihtotavoite vuodelle 2013 on noin 76,3 miljoonaa euroa. www.royalravintolat.com

Hotel Haven
Hotel Haven logo

Royal Ravintolat Oy on alansa suurin yksityinen yrityskokonaisuus. Siihen kuuluu 46 yksilöllistä ruokaravintolaa sekä 20 Hanko Sushi -, 5 Pizzarium- ja 2 Pizzeria Luca -ravintolaa eri puolilla Suomea. Nämä yhdessä työllistävät yli 1 000 henkilöä. Liikevaihtotavoite vuodelle 2018 on yli 100 miljoonaa euroa.

Hanko Sushi avaa Regatta SPA -kylpylään3.5.2018 13:05Tiedote

Stockmann Roof by Teatteri -terassiravintola laajenee vielä korkeammalle2.5.2018 10:01Tiedote