Maailman ykkösbrändejä Suomessa markkinoiva yritys kasvaa fuusioitumalla

Jaa

Vähittäiskaupan myynnin kehittämiseen erikoistuneet BrandBuddy Group sekä Myynti ja Markkinointi Volyymi Oy ovat fuusioituneet. Yritys jatkaa BrandBuddy Group -nimen alla. BrandBuddy Groupin CEO Mia Hudd sekä Myynti ja Markkinointi Volyymi Oy:n CEO Anne-Maj Mäenpää jatkavat yhteisessä yrityksessään partnereina.

Vähittäiskaupan myynnin kehittämiseen erikoistuneet BrandBuddy Group sekä Myynti ja Markkinointi Volyymi Oy ovat fuusioituneet. Yritys jatkaa BrandBuddy
Group -nimen alla. BrandBuddy Groupin CEO Mia Hudd sekä Myynti ja Markkinointi Volyymi Oy:n CEO Anne-Maj Mäenpää jatkavat yhteisessä yrityksessään partnereina.

Yritys tarjoaa vähittäiskaupan kuluttajamarkkinointia suunnittelusta toteutukseen asti. ”Fuusion myötä asiakkaamme tulevat hyötymään vahvemmasta vähittäiskaupan kenttätoiminnasta, myymälöiden sisäisistä kuluttaja-aktivoinneista sekä monipuolisemmasta palveluvalikoimasta. Pystymme nyt hoitamaan mm. suuria kauppakeskustapahtumia, brändikiertueita, laajoja kaupallisia brändiaktiviteetteja ja B2B-tapahtumia”, iloitsee Hudd. BrandBuddy Group panostaa myös henkilökuntansa asiantuntemuksen ja osaamisen nostamiseen. Yrityksen asiakkaina ovat mm. tunnetut kuluttajabrändit kuten Babyliss, Bosch, innocent drinks sekä BRIO.

Suomen lisäksi markkina-alueena myös Skandinavia ja Baltian maat

Yrityksen markkina-alue ulottuu Skandinaviaan ja Baltian maihin. ”Vahvuutemme on laaja markkinatuntemus sekä työkielinä käytettävät suomi, ruotsi ja englanti. Suomessa palvelemme Hangosta Ivaloon”, kommentoi Hudd. Myös useaa eri alaa edustavat asiakkaat ovat laajentaneet yrityksen osaamispääomaa. ”Asiakkaamme saavat meiltä koko myyntiprosessin tuen, sillä hoidamme kaikki vuosimarkkinointikalenteriin kuuluvat toimenpiteet”, täydentää Mäenpää. BrandBuddy Group kuuluu pohjoismaiseen Retail Networkiin, jonka jäsenet hyödyntävät toistensa osaamista ja jakavat tietoa uusista trendeistä ja toimintatavoista.

Vahvuutena tehokkaat työkalut sekä below the line -markkinointi

”Vähittäiskaupan markkinatilanne muuttuu todella nopeasti ja olemmekin vastanneet tulevaisuuden vaatimuksiin kehittämällä vähittäiskauppaan tarkoitettuja tehokkaita työkaluja. Meiltä löytyvät monipuoliset välineet eri asiakkaidemme tarpeisiin, mm. kenttätoimenpiteiden seuraamiseen, koulutukseen sekä tavoitteiden mittaamiseen”, kertoo Hudd. Nykyaikaisten työkalujen avulla voidaan tutkia kattavasti eri toimenpiteiden vaikuttavuutta ja kannattavuutta. BrandBuddy hallitseekin myös perinteisesti melko vaikeana pidettyjen ”below the line” -markkinointitoimenpiteiden mittaamisen. Yritys tutkii myös asiakkaiden verkkokauppakäyttäytymistä sekä ostopäätöshetkeä.

BrandBuddy Suomi on yksi Kauppalehti Menestyjät 2017 -sertifikaatin saaneista. ”Yrityksemme on voimakkaassa kasvuvaiheessa ja tuleva vuosi näyttää erittäin hyvältä,” kommentoivat Hudd ja Mäenpää.

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:

Partneri Mia Hudd
050 373 6469
mia@brandbuddygroup.com

Partneri Anne-Maj Mäenpää
0400 721 341
anne-maj@brandbuddygroup.com

Linkit

Tietoja julkaisijasta

BrandBuddy Oy

HELSINKI

http://brandbuddygroup.com/fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.