Magnus Erikssonista Assemblin Oy:n toimitusjohtaja

Assemblin Oy:n toimitusjohtajana aloittaa 1.12.2018 KTK Magnus Eriksson.

Magnus Erikssonilla, s. 1971 on pitkä kokemus talotekniikka-alalta talous- ja johtotehtävistä. Eriksson on aikaisemmin työskennellyt Assemblinilla talousjohtajana ja vt. toimitusjohtajana. Ennen työskentelyään Assemblinilla Eriksson työskenteli Consti Talotekniikka Oy:n talouspäällikkönä sekä taloushallinnon johtotehtävissä IT:n ja teollisuuden kaupan puolella.

- Magnus on yhdessä Suomen johtoryhmän kanssa onnistunut kääntämään Assemblin Oy:n tuloksen positiiviseen suuntaan, mikä on erittäin vaikuttavaa. Assemblin on Suomessa nykyään kannattava ja vakaa liiketoiminta, ja tuntuu täysin luonnolliselta antaa Magnuksen johtaa yhtiötä tulevaisuudessakin, sanoo Mats Johansson, Assemblinin konsernijohtaja ja toimitusjohtaja.

Viimeisen reilun vuoden ajan Eriksson on työskennellyt Assemblinilla vt. toimitusjohtajana.

- Olen pyrkinyt luomaan Assemblinilla mahdollisimman avointa ja positiivista ilmapiiriä. Viimeisen puolentoistavuoden aikana olemmekin onnistuneet saavuttamaan lyhyen ajan tavoitteemme sitoutuneen henkilökuntamme ansiosta. Olen erittäin ylpeä siitä, että tekemämme kova työ on tuottanut tuloksia, ja uskon, että meillä on nyt hyvä alusta jatkuvaan kehitykseen ja kasvuun, kertoo Assemblin Oy:n toimitusjohtaja Magnus Eriksson.

Magnus Eriksson

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.