Mediaporras Oy

Mainonnan ammattilainen ohjaa dataa, ei toisin päin

Jaa

Mainostoimisto Mediaportaan uusien osakkaiden mielestä data ei ole vastaus kaikkeen, moniosaajuus on puutteellista ammattitaitoa ja omaa myyntiä tärkeämpi tavoite on tuoda asiakkaan liiketoimintaan oikeaa lisäarvoa.

Mainostoimisto Mediaportaan uudet osakkaat toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala ja luova johtaja Sami Nieminen
Mainostoimisto Mediaportaan uudet osakkaat toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala ja luova johtaja Sami Nieminen

Multitaskaus ja moniosaaminen ovat sanoja, jotka kääntyvät oikeassa elämässä työtehtävien pintaraapaisuksi. Tamperelaisessa mainostoimisto Mediaportaassa ammattitaidon mittari on ymmärtää asioita laajasti ja samalla hallita oma erityisalansa syvällisesti.

Markkinoinnin maailmassa parhaiden osaajien urapolut ovat tallaajansa näköisiä. Alan hektinen tahti tekee parhaastakin koulutuksesta hetkessä vanhentuneen; todellista osaamista voi hankkia vain menemällä määrätietoisesti eteenpäin. Siksi Mediaporras panostaa siihen, että sen asiantuntijoiden ammattitaidon yhteenlaskettu summa olisi enemmän kuin pelkät osaset.

- Meillä koko tiimi ymmärtää kokonaisuuden ja ruokkii ideoita omalta näkökantiltaan, mutta lopputuloksen hioo aina kulloisenkin työn erityisosaaja, kertoo Mediaportaan tuore toimitusjohtaja ja osakas Aapo-Lassi Kankaala.

Data pitää ideoida eloon

Data on tulevaisuuden öljy, kaiken pelastaja ja muita kuluneita vertauksia. Mediaportaalaisilla on sen arvosta oma näkemyksensä: datan hyödyntäminen läpi linjan on itsestäänselvyys, ei ratkaisu.

- Numerot ovat vain numeroita. Ne pitää värittää ideoiksi, jalostaa sisällöksi ja tarjoilla oikein, selventää uusi luova johtaja Sami Nieminen. Hän on Kankaalan tavoin tuore osakas.

Koko Mediaportaan tiimi on yhtä mieltä siitä, että data on loputon inspiraation lähde, joka ruokkii mielikuvitusta uusiin ulottuvuuksiin.

Asenteella ja avoimin kortein

Toimiva asiakassuhde voi olla vain läpinäkyvä ja siihen data on oiva apuväline. Mediaporras onkin kehittänyt perinteisten verkkoanalytiikan ja somemittariston rinnalle ROI-työkalun.

- Koska teemme Omasuunnittelija-asiakkaiden liiketoiminnan ytimessä isojakin päätöksiä, tahdomme näyttää heille tulokset helposti hahmoteltavassa muodossa, Kankaala kertoo.

Omasuunnittelija-asiakkaat ovat valinneet ulkoistaa markkinointipäällikön paikkansa. Yhden ihmisen sijaan saappaita täyttää silloin koko toimiston väki erilaisine erityisosaamisineen – ja tulosta syntyy.

- Meillä kaikki painavat johtoa myöten kädet savessa. Haluamme ensisijaisesti tuoda oikeaa lisäarvoa asiakkaan liiketoiminnalle, se palkitsee kyllä itsensä, Nieminen summaa.

Toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala ja luova johtaja Sami Nieminen ovat tamperelaisen mainostoimisto Mediaportaan uusia osakkaita. Vanhoina osakkaina jatkavat strategi ja hallituksen puheenjohtaja Juha Siirtola sekä myyntipäällikkö Esa Ylikoski.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Sami Nieminen
luova johtaja
044 580 1834
sami@mediaporras.com

Kuvat

Mainostoimisto Mediaportaan uudet osakkaat toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala ja luova johtaja Sami Nieminen
Mainostoimisto Mediaportaan uudet osakkaat toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala ja luova johtaja Sami Nieminen
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Mediaporras Oy
Mediaporras Oy
Creative Crue, Mustanlahdenkatu 26
33210 TAMPERE

010 406 2920, info@crue.fihttp://www.crue.fi

Ajassa elävä mainostoimisto, jonka vahvuutena on asiakkaan näköinen markkinointi. Luovina koteina toimivat Tampere ja Helsinki.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Mediaporras Oy

Ainoa varma asia on muutos – myös markkinoinnissa16.11.2018 08:00Tiedote

Maailma ja sen mukana työelämä ja markkinointi elävät murroksessa. Enää ei riitä, että toimitaan kuin aiemmin, vaan on kehityttävä niin työ- kuin vapaa-aikana ja mitä erilaisimpien kanavien avulla. Digitaalisuus on muuttanut eri toimialojen rakenteita, ja alustatalous on mullistanut yritysten tavan myydä palvelujaan. Perjantaina 16.11. Pirkanmaan kovimmat markkinoinnin tekijät kokoontuvat Business Battleen Solo Sokos Hotel Torniin yhteen keskustelemaan nykymarkkinoinnista ja markkinoinnin tulevaisuudesta muutosten paineessa. Yksi Business Battlen järjestäjistä, Mediaporras, näyttää mallia tavasta reagoida maailman, bisneksen ja markkinoinnin muutokseen. Mainostoimisto vahvistaa asemaansa bränditoimistona muuttumalla Mediaportaasta Creative Crueksi.

Kimmo Pohjonen ja Ismo Alanko ainutlaatuisella yhteiskeikalla Aukustisssa5.4.2017 00:00Tiedote

Vuoden 2017 Aukustin ensimmäiset julkaistut artistit ovat Pete Parkkonen sekä Kimmo Pohjonen & Ismo Alanko. Viime vuonna monialaisen taiteen valtionpalkinnon saanut Pohjonen on esiintynyt lukuisilla kansainvälisillä festivaaleilla, mutta suomalaisissa kesäjuhlissa hän on vähemmän nähty ja siksi odotettu vieras. Yhteisesiintyminen Ismo Alangon kanssa tekee Aukusti-lavalle nousemisesta ainutlaatuista.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme