Anetcom Oy

Mainos Hietala ja Anetcom ovat yhdistyneet - valtakunnallisesti merkittävä toimija mainosalalle

Mainosratkaisuistaan tunnettu Mainos Hietala Oy sekä suurkuvatuotantoon erikoistunut Anetcom Oy ovat yhdistyneet. Uusi yhtiö aloitti toimintansa 1.12.2014 nimellä Anetcom Oy. Yhtiön liikevaihtotaso on yli 2 Meur ja se työllistää noin 15 henkilöä.

Uuden yhtiön toimitusjohtajaksi on nimitetty Mainos Hietala Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Hietala ja yhtiön myynti- ja markkinointijohtajaksi Anetcom Oy:n toimitusjohtaja Jarmo Ojanen.

- Yhdistymisemme myötä voimme tarjota asiakkaillemme jatkossa valtakunnan parasta suurkuva- ja teippausosaamista. Yhdistyminen näkyy asiakkaillemme paitsi uutena brändi-ilmeenä, myös entistä parempana palveluna sekä laajempana tuote- ja palveluvalikoimana. Toimintasäteemme kasvaessa voimme tarjota palvelujamme entistä laajemmalle alueelle, kertoo Jarkko Hietala.

Yhdistymisellä on myös työllistävä vaikutus Pirkanmaan alueella.
- Yhdistymisen myötä alueelle syntyy useita uusia työpaikkoja, Hietala lisää.

Ammattitaitoa toista sataa vuotta

Vuonna 1994 perustetun Mainos Hietalan ja vuodesta 2001 lähtien toimineen Anetcomin osaajilla on kokemusta mainos- ja painoalalta yhteensä toista sataa vuotta.

- Yhdistyminen tuntui luontevalta, sillä molemmilla tahoilla on pitkät perinteet sekä varsin samankaltainen toimintakulttuuri. Laatu, toimitusvarmuus, nopeus sekä vilpittömän aito, henkilökohtainen palvelu ohjaavat kumpaakin toimijaa, summaa Jarmo Ojanen.

Korkealaatuisen palvelutason lisäksi yhtiö tulee panostamaan omiin toimi- ja tuotantotiloihinsa, jotka sijaitsevat Tampereen Pirkkalassa. Jopa tuhatneliöisiin tiloihin rakennetaan entistä kattavampi, korkealuokkaisiin brändeihin nojaava näyttelytila, jossa esillä on eteläisen Suomen laajin tuotevalikoima.

- Tilat mahdollistavat suurienkin pintojen käsittelyn, kuten vaikkapa kolmen kaksikerroksisen bussin mainosteippauksen yhtäaikaisesti. Oma tuotanto ja asennusorganisaatio takaavat myös tuotteiden ja palvelujen sujuvan toimituksen ilman ylimääräisiä työvaiheita ja välikäsiä, Hietala sanoo.

Anetcom palvelee niin mikroyrityksiä kuin suuryhtiöitä valtakunnallisesti. Yrityksen palvelutarjoomaan kuuluvat mm. suurkuvatuotanto suunnittelusta toteutukseen, mainosteippaukset, opasteet, kalvotukset, messuosastot, seinäkkeet, mainostelineet ja banderollit.

Molempien yhtiöiden työntekijät siirtyvät Anetcomin palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Yhtiön liikevaihto on yli kaksi miljoonaa euroa, ja lähivuosina kasvua haetaan orgaanisesti.

Lisätiedot:

Jarkko Hietala, toimitusjohtaja, Anetcom Oy
puh. +35840 587 6633, jarkko.hietala@anetcom.fi

Jarmo Ojanen, myynti- ja markkinointijohtaja, Anetcom Oy
puh. +358 40 578 6540, jarmo.ojanen@anetcom.fi

Tuottotie 3, 33960 Pirkkala
Keskus: 010 440 6600
www.anetcom.fi

Tuottotie 3
33960 Pirkkala

010 440 6600, info@anetcom.fihttps://www.anetcom.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Anetcom Oy

Anetcomin toimitusjohtajaksi Aku Kaukoluoto1.3.2022 12:45:29 EET | Tiedote

Suurkuvatuotantoihin ja mainosratkaisuihin erikoistunut Anetcom Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on 1.3.2022 nimitetty Aku Kaukoluoto. Hän on aikaisemmin toiminut yhtiön liiketoimintajohtajana. Nimityksen taustalla ovat yrityksen kasvutavoitteet, joiden saavuttaminen edellyttää määrätietoista ja tavoitehakuista johtajuutta. Anetcom Oy:n perustaja ja pitkäaikainen toimitusjohtaja Jarkko Hietala siirtyy yhtiön hallituksen puheenjohtajaksi.