Maksuton Venexpo Turussa isänpäiväviikonloppuna

Tiedote 18.10.2017. Ensi kesän tuulet puhaltavat Turun Messukeskuksessa 9.-12.11. Tuolloin messukeskuksessa järjestetään perinteinen Venexpo. Kahden hallin tapahtumassa esitellään mm. veneuutuuksia.

Turun Messukeskus Oy:n kuva-arkisto.

Messujen vesialtaassa pääsee mm. testaamaan taitojaan kauko-ohjattavien veneiden ohjauksessa. Turun Messukeskuksen A-halli on isojen veneiden halli, ja B-hallissa taas esittäytyvät mm. tasokkaat vaihtoveneet, huoltopalvelut sekä venetarvikkeet. Lisäksi esillä ovat puiset klassikkoveneet. Muina teemoina messuilla on muun muassa sähköinen liikkuminen.

Saariston hyväksi

Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi Turun Messukeskus Oy tarjoaa tällä kertaa maksuttoman sisäänpääsyn Venexpoon 9.-12.11. Isänpäiväviikonloppuna kannattaakin suunnata merellisiin tunnelmiin.

-Teemme yhteistyöstä Pidä Saaristo Siistinä ry:n kanssa ja kannustammekin kävijöitä lahjoittamaan esimerkiksi pääsylippuun varaamansa rahat tähän hyvään tarkoitukseen.

-Upea Turun saaristo on asia, jota me messuyhtiönä haluamme osaltamme vaalia, ja taata veneilykulttuurin jatkuminen myös tulevaisuudessa, toteaa Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtaja Hannele Wolf-Mannila.

Wolf-Mannila toivoo, että mahdollisimman moni hyödyntää ainutkertaisen, maksuttoman messutapahtuman.

www.venexpo.fi

www.facebook.com/venemessutturku/

#venexpo

Projektijohtaja Tiina Heiskari
puh. 050 487 2015
tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi

Turun Messukeskus Oy:n kuva-arkisto.

Turun Messu- ja Kongressikeskus on messu- ja näyttelytoimintaa harjoittava palveluyritys, jonka liiketoimintaan kuuluvat messujen ohella tilojen vuokraus erilaisia tapahtumia, kongresseja ja messuja varten sekä näihin liittyvän tekniikan ja osaamisen markkinointi.

Varsinais-Suomi tavoittelee työntekijöitä RekryExpo-tapahtumassa − tarjolla on tuhansia työtehtäviä16.11.2017 12:08Tiedote

Yli 3000 avointa työpaikkaa odottaa Turun Messukeskuksessa 22.11. järjestettävillä RekryExpo-messuilla. Noin 60 yritystä hakee osaavaa henkilökuntaa tapahtuman ja työpaikkailmoittelun yhteisvoimalla. Messuilla on myös muita puheenvuoroja, kuten mm. käytännön neuvoja työnhakuun. Rekryexpo sijoittuu messukeskuksen aula- ja auditoriotiloihin ja sisäänpääsy on maksuton.