Maksuton Venexpo Turussa isänpäiväviikonloppuna

Tiedote 18.10.2017. Ensi kesän tuulet puhaltavat Turun Messukeskuksessa 9.-12.11. Tuolloin messukeskuksessa järjestetään perinteinen Venexpo. Kahden hallin tapahtumassa esitellään mm. veneuutuuksia.

Turun Messukeskus Oy:n kuva-arkisto.

Messujen vesialtaassa pääsee mm. testaamaan taitojaan kauko-ohjattavien veneiden ohjauksessa. Turun Messukeskuksen A-halli on isojen veneiden halli, ja B-hallissa taas esittäytyvät mm. tasokkaat vaihtoveneet, huoltopalvelut sekä venetarvikkeet. Lisäksi esillä ovat puiset klassikkoveneet. Muina teemoina messuilla on muun muassa sähköinen liikkuminen.

Saariston hyväksi

Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi Turun Messukeskus Oy tarjoaa tällä kertaa maksuttoman sisäänpääsyn Venexpoon 9.-12.11. Isänpäiväviikonloppuna kannattaakin suunnata merellisiin tunnelmiin.

-Teemme yhteistyöstä Pidä Saaristo Siistinä ry:n kanssa ja kannustammekin kävijöitä lahjoittamaan esimerkiksi pääsylippuun varaamansa rahat tähän hyvään tarkoitukseen.

-Upea Turun saaristo on asia, jota me messuyhtiönä haluamme osaltamme vaalia, ja taata veneilykulttuurin jatkuminen myös tulevaisuudessa, toteaa Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtaja Hannele Wolf-Mannila.

Wolf-Mannila toivoo, että mahdollisimman moni hyödyntää ainutkertaisen, maksuttoman messutapahtuman.

www.venexpo.fi

www.facebook.com/venemessutturku/

#venexpo

Projektijohtaja Tiina Heiskari
puh. 050 487 2015
tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi

Turun Messukeskus Oy:n kuva-arkisto.

Turun Kirjamessuilla syksyn puheenaiheet dekkareista demokratiaan - Sauli Niinistö, Liza Marklund, teemamaa Viron eturivin kirjailijat Turun Messukeskuksessa 5.-7.10.4.10.2018 11:00Tiedote

Tiedote 4.10.2018. Merkkivuottaan viettävä Viro juhlii teemana myös Turun Kirjamessuilla 5.-7.10. Turun Messukeskuksessa. Kirjamessuilla nähdään kaikkiaan yli 450 ohjelmanumeroa, ja keskusteluissa nousevat esiin ajankohtaiset aiheet niin suomalaisesta kuin virolaisesta yhteiskunnasta. Samanaikaisesti Turun Messukeskuksessa nautiskellaan myös Turun Ruoka- ja Viinimessuista sekä Levymessuista.