Maksuton Venexpo Turussa isänpäiväviikonloppuna

Tiedote 18.10.2017. Ensi kesän tuulet puhaltavat Turun Messukeskuksessa 9.-12.11. Tuolloin messukeskuksessa järjestetään perinteinen Venexpo. Kahden hallin tapahtumassa esitellään mm. veneuutuuksia.

Turun Messukeskus Oy:n kuva-arkisto.

Messujen vesialtaassa pääsee mm. testaamaan taitojaan kauko-ohjattavien veneiden ohjauksessa. Turun Messukeskuksen A-halli on isojen veneiden halli, ja B-hallissa taas esittäytyvät mm. tasokkaat vaihtoveneet, huoltopalvelut sekä venetarvikkeet. Lisäksi esillä ovat puiset klassikkoveneet. Muina teemoina messuilla on muun muassa sähköinen liikkuminen.

Saariston hyväksi

Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi Turun Messukeskus Oy tarjoaa tällä kertaa maksuttoman sisäänpääsyn Venexpoon 9.-12.11. Isänpäiväviikonloppuna kannattaakin suunnata merellisiin tunnelmiin.

-Teemme yhteistyöstä Pidä Saaristo Siistinä ry:n kanssa ja kannustammekin kävijöitä lahjoittamaan esimerkiksi pääsylippuun varaamansa rahat tähän hyvään tarkoitukseen.

-Upea Turun saaristo on asia, jota me messuyhtiönä haluamme osaltamme vaalia, ja taata veneilykulttuurin jatkuminen myös tulevaisuudessa, toteaa Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtaja Hannele Wolf-Mannila.

Wolf-Mannila toivoo, että mahdollisimman moni hyödyntää ainutkertaisen, maksuttoman messutapahtuman.

www.venexpo.fi

www.facebook.com/venemessutturku/

#venexpo

Projektijohtaja Tiina Heiskari
puh. 050 487 2015
tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi

Kansainvälinen Life Science Live -tapahtuma Suomeen19.6.2018 12:10Tiedote

Life Science Live on uusi, kansainvälinen lääketieteen ja terveydenhoidon ammattitapahtuma. Kokonaisuus järjestetään Turun Messukeskuksessa 15.-16.5.2019. Life Science Live -tapahtuman sisällöstä vastaavat Turun yliopisto, Åbo Akademi ja Turun ammattikorkeakoulu ja Turku Science Park Oy osana HealthTurku-kärkialan kehitystyötä. Turku Science Park Oy järjestää perinteisen HealthBIO-tapahtumansa Life Science Live -tapahtuman yhteyteen. Osana tapahtumakokonaisuutta on myös kaksipäiväinen i-HD (Improved Health Data) konferenssi.

Tiedote ja kutsu: Kansainvälinen Navigate yhdistää alan osaajat 16.-17.5. Meriteollisuuden ja -logistiikan tulevaisuus esillä Navigate-messuilla14.5.2018 13:36Kutsu

Noin 20 maata on edustettuna Navigate-messuilla, Turussa 16.-17.5. Kansainvälinen meriteollisuuden, varustamoiden ja merilogistiikan huippukohtaaminen järjestetään joka toinen vuosi Turun Messukeskuksessa. Tapahtuma on kasvussa ja mukana noin 200 alan yritystä. Messuille on tulossa kansainvälisiä osallistujia, näytteilleasettajia ja toimittajia mm. Venäjältä, Kiinasta, Etelä-Koreasta, Espanjasta, Virosta ja Ranskasta.

Viron nykykirjallisuus ja mm. lastenkirjallisuuden tuoreet suomennokset esillä Turun Kirjamessuilla8.5.2018 13:12Tiedote

Turun Kirjamessujen teemana on 100-vuotisjuhlavuottaan viettävä Viro. Turun Messukeskuksessa 5.–7.10.2018 nähdään maan nykykirjailijoita laajalta rintamalta. Mukana ovat esimerkiksi Kai Aareleid, Paavo Matsin, Valdur Mikita ja Andrei Ivanov. Ohjelmaa tuottavat Viro-instituutti Suomessa, Viron Suomen-suurlähetystö, Tuglas-seura ja Suomen Viro-yhdistysten liitto. Viro-teemakokonaisuuden suunnittelussa on mukana Jenni Haukio.