MasterCard

Malin Berge Mastercardin Pohjoismaiden ja Baltian markkinointijohtajaksi

Malin Berge on nimitetty Mastercardin Pohjoismaiden ja Baltian uudeksi markkinointijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän on aiemmin vastannut Mastercardin globaalista kauppiaspalvelujen tiimistä. Lisäksi Malinilla on kokemusta ICA Bankenin korttiliiketoiminnoista.

Mastercardin uusi Pohjoismaiden ja Baltian markkinointijohtaja Malin Berge vastasi aiemmin kolmen vuoden ajan Mastercardin globaalista kauppiaspalveluiden tiimistä Lontoossa. Uudessa tehtävässään Malin johtaa Pohjoismaiden ja Baltian alueen markkinointitiimiä ja jatkaa yhdessä Mastercardin pohjoismaisten ja balttilaisten asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa Mastercardin tuotteiden ja palveluiden kehittämistä. Näihin kuuluvat muun muassa digitaalinen lompakko Masterpass, lähimaksaminen sekä Priceless Cities -elämysohjelma. Malin kuuluu myös Mastercardin Pohjoismaiden ja Baltian johtoryhmään.

”On todella hienoa päästä jatkamaan Mastercardin innovatiivisten tuotteiden ja palveluiden kehittämistä paikallisesti työskenneltyäni monta vuotta yhtiössä kansainvälisen tason tehtävissä. Markkinointitiimimme kehittää digitaalista maksamista sekä perinteisiä tuotteita ja palveluita Pohjoismaissa ja Baltiassa yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa”, Malin Berge sanoo.

Malin on aiemmin toiminut kortti- ja maksuratkaisujen johtajana ICA Bankenissa, jossa hän muun muassa toi lähimaksamisen Ruotsin markkinoille. Hänellä on myös usean vuoden kokemus ICA Bankenissa korttien ja maksamisen markkinointi- ja myyntivastaavana. Ruotsalainen Ledarna-järjestö on listannut Malinin vuosina 2014 ja 2015 alle 36-vuotiaiden huippujohtajien joukkoon.

”Malin on aidosti kiinnostunut innovaatioista, digitaalisesta viestinnästä ja markkinoinnista, ja hänellä on laaja kokemus maksuratkaisuista Ruotsista ja kansainvälisesti. Olen vakuuttunut, että Malinin myötä Mastercardin brändi vahvistuu entisestään Pohjoismaissa ja Baltiassa”, sanoo Sasha Krstic, Mastercardin Pohjoismaiden ja Baltian maajohtaja.

Anna-Mari Tiilikainen, puh. 050 558 0888, anna-Mari.tiilikainen (at) cocomms.com

Malin Berge

Lue lisää julkaisijalta MasterCard