Marja Pekkanen Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtajaksi

Turun Messukeskus Oy:n uutena toimitusjohtajana aloittaa Marja Pekkanen. Tehtävään nimitetty Pekkanen on toiminut aiemmin mm. Messua Oy:n toimitusjohtajana, Kiinteistö Oy Hyvinkään Wanhan Villatehtaan toimitusjohtajana sekä mm. Helsingin Messut Oy - Wanhan Sataman ryhmäpäällikkönä.

Tapahtuma- ja messumaailman ammattilainen Marja Pekkanen vastaa Turun Messukeskus Oy:n toiminnan kannattavuudesta ja kehittämisestä.

Pekkanen näkee messu- ja tapahtuma-alan tulevaisuuden erittäin myönteisenä:

- Ala voi hyvin ja on kasvussa. Ihmisten välisille kohtaamisille on digitaalisuuden keskellä tarvetta, Pekkanen sanoo.

Turun Messukeskuksessa viime vuonna tehdyt mittavat tilauudistukset ovat osuneet Pekkasen mukaan loistavaan ajankohtaan. Yritykset järjestävät kasvavassa määrin erilaisia omia tapahtumia, joihin tarvitaan Turun Messukeskuksen kaltaista tilaa. Turun Messukeskus halleineen sekä modernisoituine kokoustiloineen on sopiva erikokoisille tapahtumille ja tilaisuuksille.

Marja Pekkanen aloittaa tehtävässä 15.4.2019.

Kuva ja uutinen:

Marja Pekkanen
marja.pekkanen@turunmessukeskus.fi

Turun Messukeskus Oy on Varsinais-Suomen johtava messu- ja näyttelytoimintaa tuottava yritys. Turun Messukeskus Oy:n pääomistaja on Turun Kauppakamari. Yhtiön liikevaihto on noin 4 miljoonaa euroa ja yrityksessä työskentelee 23 henkilöä. Viime kesänä valmistuneet kokoustilat ovat vuokrattavissa myös muiden järjestämiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin.

Rekryexpo 10.4. Turun Messukeskuksessa – Avoimia työpaikkoja, tarinaa yrittämisestä ja työnhausta tulevaisuudessa8.4.2019 11:32:17 EESTTiedote

Turun Messukeskuksessa järjestetään 10.4. Rekryexpo, jossa Varsinais-Suomen avoimet työpaikat kohtaavat työnhakijat. Tapahtuma järjestetään nyt neljännen kerran, ja tapahtuman kautta on työllistynyt jo monia. Tarjolla on tälläkin kertaa noin 2500 avointa työpaikkaa ja töitä tarjoavia yrityksiä on mukana noin 40. Rekryexpoon on maksuton sisäänpääsy.

Rekryexpo 10.4. Turun Messukeskuksessa – Avoimia työpaikkoja riittää edelleen Rekryexpossa2.4.2019 12:36:04 EESTTiedote

Turun Messukeskuksessa järjestetään 10.4. Rekryexpo, jossa Varsinais-Suomen avoimet työpaikat kohtaavat työnhakijat. Tapahtuma järjestetään nyt jo neljännen kerran, ja tapahtuman kautta on työllistynyt jo monia. Tarjolla on tälläkin kertaa noin 2500 avointa työpaikkaa. Rekryexpoon on maksuton sisäänpääsy. Tapahtumassa on mielenkiintoista sisältöä myös muille kuin aktiivisesti töitä etsiville.