Marja Pekkanen Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtajaksi

Turun Messukeskus Oy:n uutena toimitusjohtajana aloittaa Marja Pekkanen. Tehtävään nimitetty Pekkanen on toiminut aiemmin mm. Messua Oy:n toimitusjohtajana, Kiinteistö Oy Hyvinkään Wanhan Villatehtaan toimitusjohtajana sekä mm. Helsingin Messut Oy - Wanhan Sataman ryhmäpäällikkönä.

Tapahtuma- ja messumaailman ammattilainen Marja Pekkanen vastaa Turun Messukeskus Oy:n toiminnan kannattavuudesta ja kehittämisestä.

Pekkanen näkee messu- ja tapahtuma-alan tulevaisuuden erittäin myönteisenä:

- Ala voi hyvin ja on kasvussa. Ihmisten välisille kohtaamisille on digitaalisuuden keskellä tarvetta, Pekkanen sanoo.

Turun Messukeskuksessa viime vuonna tehdyt mittavat tilauudistukset ovat osuneet Pekkasen mukaan loistavaan ajankohtaan. Yritykset järjestävät kasvavassa määrin erilaisia omia tapahtumia, joihin tarvitaan Turun Messukeskuksen kaltaista tilaa. Turun Messukeskus halleineen sekä modernisoituine kokoustiloineen on sopiva erikokoisille tapahtumille ja tilaisuuksille.

Marja Pekkanen aloittaa tehtävässä 15.4.2019.

Kuva ja uutinen:

Marja Pekkanen
marja.pekkanen@turunmessukeskus.fi

Turun Messukeskus Oy on Varsinais-Suomen johtava messu- ja näyttelytoimintaa tuottava yritys. Turun Messukeskus Oy:n pääomistaja on Turun Kauppakamari. Yhtiön liikevaihto on noin 4 miljoonaa euroa ja yrityksessä työskentelee 23 henkilöä. Viime kesänä valmistuneet kokoustilat ovat vuokrattavissa myös muiden järjestämiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin.

Kutsu ja tiedote: Kansainväliset terveydenhuollon tekoälyasiantuntijat kokoontuvat Turussa - Life Science Live -tapahtuma 15.-16.5.2.5.2019 10:51:06 EESTKutsu

Kansainvälinen Life Science Live -tapahtuma järjestetään ensimmäistä kertaa 15.-16. toukokuuta 2019 Turun Messukeskuksessa. Tapahtuman keskeisin teema on tekoäly ja sen sovellukset terveydenhuollossa, lääkekehityksessä ja biotekniikassa. Tapahtuma yhdistää lääketieteen ja terveydenhoidon alan tiedeyhteisöt ja liike-elämän ammattilaiset. Life Science Live -tapahtuman tuottamisesta vastaavat yhdessä Turun Messukeskuksen kanssa Turun yliopisto, Åbo Akademi, Turun ammattikorkeakoulu ja Turku Science Park Oy osana HealthTurku-kärkialan kehitystyötä. Mukana tapahtumassa ovat myös mm. Bayer, Sitra ja PerkinElmer. Toisen tapahtumapäivän lopuksi myös suuri yleisö pääsee tutustumaan alaan, sillä tapahtumaan on avoimet ovet kello 14-18. Tuolloin voi tutustua mm. Turun yliopistoon tutkimustyöhön.