ID BBN

Markie-palkinnot jaettiin yöllä - suomalaiset veivät kultaa kuluttajamainonnasta

Kansainvälisen modernin markkinoinnin kilpailun Markie Awardsin voittajat palkittiin viime yönä Las Vegasissa. Kaasualan yritys AGA ja markkinointitoimisto ID BBN pokkasivat pääpalkinnon integroidun kuluttajamainonnan kategoriassa.

Kilpailijoiden taso oli tänäkin vuonna kova: voittajista löytyi kansainvälisiä brändejä kuten Philips ja Dell. Menestystä ei kuitenkaan ratkaise koko, vaan strategiset ja tulokselliset markkinointitoimenpiteet. AGA on viime aikoina panostanut digimarkkinointiin ja kehittänyt kuluttajamarkkinoinnin kansainväliselle huipputasolle automaation avulla, kumppaninaan modernin markkinoinnin osaaja ID BBN.

AGA kilpaili sarjassa Best Integrated Consumer Marketing Program. Printtiä ja digiä yhdistellyt Kaasukunkku-kampanja saavutti menestyksekkäästi tavoitteensa eli lisäsi brändin tunnettuutta, kasvatti asiakastietokantaa ja opetti turvallista nestekaasun käyttöä. Pelillistetty kaasunkäyttökampanja upposi siis hyvin niin grillaajakansaan kuin Markie Awardsin tuomaristoonkin.

Suomalaisista shortlistalla olivat myös ID BBN:n asiakkaat MTV, Ruukki ja F-Secure. ID BBN on ennenkin niittänyt menestystä Markie Awards -kilpailussa: vuosina 2014-2016 suomalaistoimisto asiakkaineen on saanut yhteensä 13 finalistipaikkaa ja 4 voittoa.

Palkintogaala oli osa kolmipäiväistä modernin markkinoinnin tapahtumaa. Asiasisällön lisäksi tapahtuma tarjoaa markkinoinnin ammattilaisille myös viihdettä: tänä vuonna gaalan pääesiintyjä oli suosittu brittiyhtye Bastille.

Lisätietoja:

Susanna Juusti, ID BBN
susanna.juusti@idbbn.fi
+358 40 505 7098

Listaa voittajista ei ole vielä julkaistu, mutta voittajat löytää kilpailun Twitteristä: https://twitter.com/OracleMktgCloud

ID BBN
Läntinen Rantakatu 3