Markie-palkinnot jaettiin yöllä - suomalaiset veivät kultaa kuluttajamainonnasta
Kilpailijoiden taso oli tänäkin vuonna kova: voittajista löytyi kansainvälisiä brändejä kuten Philips ja Dell. Menestystä ei kuitenkaan ratkaise koko, vaan strategiset ja tulokselliset markkinointitoimenpiteet. AGA on viime aikoina panostanut digimarkkinointiin ja kehittänyt kuluttajamarkkinoinnin kansainväliselle huipputasolle automaation avulla, kumppaninaan modernin markkinoinnin osaaja ID BBN.
AGA kilpaili sarjassa Best Integrated Consumer Marketing Program. Printtiä ja digiä yhdistellyt Kaasukunkku-kampanja saavutti menestyksekkäästi tavoitteensa eli lisäsi brändin tunnettuutta, kasvatti asiakastietokantaa ja opetti turvallista nestekaasun käyttöä. Pelillistetty kaasunkäyttökampanja upposi siis hyvin niin grillaajakansaan kuin Markie Awardsin tuomaristoonkin.
Suomalaisista shortlistalla olivat myös ID BBN:n asiakkaat MTV, Ruukki ja F-Secure. ID BBN on ennenkin niittänyt menestystä Markie Awards -kilpailussa: vuosina 2014-2016 suomalaistoimisto asiakkaineen on saanut yhteensä 13 finalistipaikkaa ja 4 voittoa.
Palkintogaala oli osa kolmipäiväistä modernin markkinoinnin tapahtumaa. Asiasisällön lisäksi tapahtuma tarjoaa markkinoinnin ammattilaisille myös viihdettä: tänä vuonna gaalan pääesiintyjä oli suosittu brittiyhtye Bastille.
Lisätietoja:
Susanna Juusti, ID BBN
susanna.juusti@idbbn.fi
+358 40 505 7098
Listaa voittajista ei ole vielä julkaistu, mutta voittajat löytää kilpailun Twitteristä: https://twitter.com/OracleMktgCloud
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta ID BBN
Suomalaisyritykset nappasivat finaalipaikkoja Markie Awards -kilpailussa21.3.2018 09:52:40 EET | Tiedote
Visma Software ja Atea pääsevät kisaamaan voitoista maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa. Kansainvälisessä modernin markkinoinnin kilpailussa suomalaisyritysten rinnalla kilpailee jopa 10 miljardin dollarin liikevaihdolla varustettuja suuryrityksiä.
Suomalaisille huippukampanjoille Markies-ehdokkuuksia13.3.2017 13:44:13 EET | Tiedote
F-Securen ja Atean markkinointikampanjat on valittu finalisteiksi Oracle Marketing Cloudin järjestämässä maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa. Palkinnot jaetaan Las Vegasissa Modern Marketing Experience -tapahtuman yhteydessä 25.4.2017. Markies on maailman suurin digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja palkitseva kilpailu.