Markkinatutkimuslaitos: M-Files maailman johtava toimittaja

Suomalainen M-Files Oy on nostettu johtavaksi toimittajaksi globaalissa tutkimusraportissa, jossa arvioitiin tiedonhallintaratkaisujen käytettävyyttä ja toiminnallisuuksia. Erityistä kiitosta M-Files saa ainutlaatuisesta järjestelmäriippumattomasta lähestymistavasta sekä intuitiivisista ja helppokäyttöisistä ohjelmistoratkaisuistaan.

Tutkimuslaitos Nucleus Researchin arvio 20 kansainvälisestä tiedonhallinnan toimittajasta.

Yli 100 maassa toimiva M-Files on arvioitu tutkimuslaitos Nucleus Researchin uusimmassa ECM Technology Value Matrix 2018 -raportissa johtavaksi tiedonhallintaratkaisujen toimittajaksi viidettä kertaa. Nucleus Research arvioi raportissaan 20 kansainvälistä toimittajaa. Myös muut maailman johtavat tutkimuslaitokset, kuten Gartner ja Forrester, ovat nostaneet M-Filesin johtavaksi tiedonhallintaratkaisuksi.

"Nousumme on ollut hurjaa kansainvälisissä markkina-analyytikkojen tutkimuksissa. Asemamme markkinajohtajana heijastaa järjestelmäriippumatonta näkemystämme tiedonhallintaan, jonka avulla päästään täysin uudelle tasolle käytettävyyden osalta ja joka samalla poistaa tarpeet siirtää tietoja järjestelmästä toiseen. Nucleus Researchin tutkimus visioi, että tiedon siirtämisestä ja järjestelmämigraatioista tullaan luopumaan seuraavan viiden vuoden aikana. M-Files vastaa juuri tähän markkinoiden asettamaan tarpeeseen tarjoamalla pääsyn kaikissa liiketoimintasovelluksissa sijaitsevaan tietoon yhden käyttöliittymän kautta. Eri järjestelmissä oleva tieto on kaikkien käyttäjien saatavilla yhtenäisesti – myös mobiililaitteilla", toteaa M-Files Oy:n toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

"Yritykset haluavat kehittää liiketoimintaansa tehokkaalla tiedonhallinnalla, mutta samalla käyttöönoton tulisi olla helppoa ja nopeaa. M-Files tarjoaa älykkään tiedonhallinnan ratkaisuja, joiden avulla päästään eroon tietosiiloista joustavalla käyttöönotolla. Samalla tehostetaan prosesseja ja työtapoja", kertoo Nucleus Researchin toimitusjohtaja Ian Campbell.

M-Files 2018 on maailman ensimmäinen ratkaisu, jonka avulla eri järjestelmien tietoja voidaan yhdistää ja hallita tekoälyn avulla. Uuden järjestelmäriippumattoman lähestymistavan tiedonhallintaan mahdollistaa älykerrosteknologia, joka poistaa tietosiilot häiritsemättä nykyisten järjestelmien käyttöä ja prosesseja. Lue lisätietoja: M-Files 2018 ja tekoäly mahdollistavat uuden tavan hallita tietoa.

Lue raportti: 2018 Nucleus Research Value Matrix for ECM.

About the Nucleus Research Value Matrix

There is nothing ‘magic’ about the Nucleus Research Value Matrix, which categorizes vendors according to usability and functionality. This determines which solutions provide the most value to organizations, helping with technology and business decisions. Nucleus issues the Value Matrix twice a year. For more information, go to Nucleus Research.

Esittelyssä M-Files 2018 -tiedonhallintaratkaisu (englanniksi).
Siirry videokanavalle

Arvostetut kansainväliset markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.

M-Files matkaa pääministerin mukana Washingtoniin ja vahvistaa asemaansa Yhdysvalloissa26.11.2018 08:30Tiedote

Yhdysvaltojen suurilla markkinoilla jo hyvän jalansijan saanut ohjelmistoyhtiö M-Files osallistuu pääministeri Juha Sipilän työvierailulle Washingtoniin. Tänään 26.11. alkavan matkan tarkoituksena on vahvistaa Suomen ja Yhdysvaltojen kahdenvälisiä suhteita sekä taloudellista ja teknologista yhteistyötä. M-Filesin toimitusjohtaja Miika Mäkitalo näkee matkan mahdollisuutena vahvistaa M-Filesin asemaa Yhdysvalloissa.

M-Files sai Tasavallan presidentin kansainvälistymispalkinnon14.11.2018 11:00Tiedote

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on myöntänyt M-Filesille palkinnon menestyksestä kansainvälisillä markkinoilla. Kansainvälisen kasvun lisäksi M-Files valikoitui palkinnon saajaksi innovatiivisten älykkään tiedonhallinnan ratkaisujensa sekä Suomen talouteen tekemänsä positiivisen, inspiroivan vaikutuksen ansiosta. M-Files haluaa ratkaista tietokaaoksen aiheuttamat ongelmat sekä muuttaa tavan, jolla tietoa käsitellään.

Gartner: M-Files on tiedonhallinnan globaali visionääri 201830.10.2018 08:10Tiedote

Älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävä M-Files on nimetty visionääriksi Gartnerin tiedonhallintaa käsittelevässä globaalissa raportissa. Gartnerin arvio perustuu M-Filesin tiedonhallinnan vision täydellisyyteen sekä toimintakyvykkyyteen markkinoilla. Menestys maailman merkittävimpien markkinatutkimuslaitosten, kuten Gartnerin, raporteissa vauhdittaa suomalaisen ohjelmistoyhtiön kansainvälistymistä.

Pimeä tieto lamauttaa organisaatiot – jopa 30 prosenttia työajastamme kuluu turhaan työhön20.9.2018 08:30Tiedote

Tietokaaos ja pimeä tieto ovat vieneet suomalaiset organisaatiot tilanteeseen, jossa jopa 30 prosenttia työntekijän työajasta voi kulua turhaan ja turhauttavaan työhön. Yli 50 prosenttia organisaatioiden datasta on pimeää tietoa, josta olisi lisäarvoa organisaatiolle, mutta sitä ei pystytä hyödyntämään liiketoiminnassa. Tekoäly voi auttaa ratkaisemaan nämä ongelmat.