Markkinatutkimuslaitos: M-Files maailman johtava toimittaja

Suomalainen M-Files Oy on nostettu johtavaksi toimittajaksi globaalissa tutkimusraportissa, jossa arvioitiin tiedonhallintaratkaisujen käytettävyyttä ja toiminnallisuuksia. Erityistä kiitosta M-Files saa ainutlaatuisesta järjestelmäriippumattomasta lähestymistavasta sekä intuitiivisista ja helppokäyttöisistä ohjelmistoratkaisuistaan.

Tutkimuslaitos Nucleus Researchin arvio 20 kansainvälisestä tiedonhallinnan toimittajasta.

Yli 100 maassa toimiva M-Files on arvioitu tutkimuslaitos Nucleus Researchin uusimmassa ECM Technology Value Matrix 2018 -raportissa johtavaksi tiedonhallintaratkaisujen toimittajaksi viidettä kertaa. Nucleus Research arvioi raportissaan 20 kansainvälistä toimittajaa. Myös muut maailman johtavat tutkimuslaitokset, kuten Gartner ja Forrester, ovat nostaneet M-Filesin johtavaksi tiedonhallintaratkaisuksi.

"Nousumme on ollut hurjaa kansainvälisissä markkina-analyytikkojen tutkimuksissa. Asemamme markkinajohtajana heijastaa järjestelmäriippumatonta näkemystämme tiedonhallintaan, jonka avulla päästään täysin uudelle tasolle käytettävyyden osalta ja joka samalla poistaa tarpeet siirtää tietoja järjestelmästä toiseen. Nucleus Researchin tutkimus visioi, että tiedon siirtämisestä ja järjestelmämigraatioista tullaan luopumaan seuraavan viiden vuoden aikana. M-Files vastaa juuri tähän markkinoiden asettamaan tarpeeseen tarjoamalla pääsyn kaikissa liiketoimintasovelluksissa sijaitsevaan tietoon yhden käyttöliittymän kautta. Eri järjestelmissä oleva tieto on kaikkien käyttäjien saatavilla yhtenäisesti – myös mobiililaitteilla", toteaa M-Files Oy:n toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

"Yritykset haluavat kehittää liiketoimintaansa tehokkaalla tiedonhallinnalla, mutta samalla käyttöönoton tulisi olla helppoa ja nopeaa. M-Files tarjoaa älykkään tiedonhallinnan ratkaisuja, joiden avulla päästään eroon tietosiiloista joustavalla käyttöönotolla. Samalla tehostetaan prosesseja ja työtapoja", kertoo Nucleus Researchin toimitusjohtaja Ian Campbell.

M-Files 2018 on maailman ensimmäinen ratkaisu, jonka avulla eri järjestelmien tietoja voidaan yhdistää ja hallita tekoälyn avulla. Uuden järjestelmäriippumattoman lähestymistavan tiedonhallintaan mahdollistaa älykerrosteknologia, joka poistaa tietosiilot häiritsemättä nykyisten järjestelmien käyttöä ja prosesseja. Lue lisätietoja: M-Files 2018 ja tekoäly mahdollistavat uuden tavan hallita tietoa.

Lue raportti: 2018 Nucleus Research Value Matrix for ECM.

About the Nucleus Research Value Matrix

There is nothing ‘magic’ about the Nucleus Research Value Matrix, which categorizes vendors according to usability and functionality. This determines which solutions provide the most value to organizations, helping with technology and business decisions. Nucleus issues the Value Matrix twice a year. For more information, go to Nucleus Research.

Esittelyssä M-Files 2018 -tiedonhallintaratkaisu (englanniksi).
Siirry videokanavalle

Arvostetut kansainväliset markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.

M-Filesin vauhti kiihtyi: liikevaihto yli 50 M€ ja kasvua 37 %14.2.2018 08:12Tiedote

Ohjelmistoyhtiö M-Files Oy jatkaa kasvuaan johtavana tiedonhallinnan toimittajana: vuonna 2017 liikevaihto oli 52,6 miljoonaa euroa, ja kasvua edellisen vuoden 38,6 miljoonaan oli 37 prosenttia. Kasvu on kiihtynyt vuoteen 2016 verrattuna, jolloin liikevaihto nousi 28 prosenttia. Yhtiön liikevaihto on kasvanut yli 750 prosenttia kuuden viimeisen vuoden aikana. Yhtiö uskoo vahvan kasvun jatkuvan myös tulevina vuosina.