MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liittoMTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

Markkinointihenkisin insinööri 2017 -kilpailun loppusuoralle viisi

Markkinointihenkisin insinööri 2017 – kilpailun loppusuoralle on valittu viisi henkilöä: Jari Innanen; osastonjohtaja, Granlund Mission Critical, Sami Kokkonen; toimitusjohtaja, Fira Palvelut, Mikko Koskinen; brändijohtaja, Kyrö Distillery Company, Jani Lehikoinen; markkinointi- ja kehitysjohtaja Hydroline, Markus Ojala; Chief Data Scientist, Smartly.io.

Kilpailun voittaja valitaan viiden parhaan joukosta tuomariston kokouksessa 9. marraskuuta, ja julkistetaan 15. marraskuuta.

Markkinointihenkisin insinööri -kilpailulla halutaan korostaa markkinoinnin merkitystä yrityksen kilpailukykytekijänä. Palkintoraha 10 000 euroa annetaan insinöörille, joka on innovatiivisesti ja tuloksellisesti yhdistänyt teknologia- ja markkinointiosaamista yrityksen liiketoiminnassa.

Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL järjestää kilpailun nyt neljännen kerran yhteistyössä Alma Talentin ja Teknologiateollisuuden kanssa. Palkintosumman lahjoittaa Teknologiateollisuus ry.

Voittajan valitsee tuomaristo, jonka puheenjohtaja on ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Kai Mykkänen, tuomariston jäsenet ovat päätoimittaja Jyrki Alkio (Tekniikka & Talous) hallituksen puheenjohtaja Aaro Cantell (Normet), toimitusjohtaja Eeva Kalli (Miltton Networks), hallituksen puheenjohtaja Päivi Leiwo (Oilon), toimitusjohtaja Kaija Pohjala (Cocomms), toimitusjohtaja Miska Rajasuo (BobTheRobot), ja hallituksen puheenjohtaja Harri Sjöholm (Robit). Tuomariston sihteeri on MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Tuomariston viisi haastateltavaa valitsi esiraati, johon kuuluivat Tekniikka & Talous -lehden päätoimittaja Jyrki Alkio, Teknologiateollisuus ry:n toimitusjohtaja Jorma Turunen ja MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Tarja Virmala, toimitusjohtaja, MTL ry, 0400 484 693

MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry on markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijayritysten järjestö ja markkinoinnin sekä viestinnän puolestapuhuja. MTL kokoaa yhteen yritykset, jotka parantavat markkinointiviestinnällä asiakkaidensa kilpailukykyä, luovat kasvua ja tekevät liiketoiminnalla tulosta.

Lue lisää julkaisijalta MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

Kurion Zero Exclusionista vuoden viestintätyö ja Kuriosta vuoden viestintätoimisto29.10.2020 22:29:33 EET | Tiedote

Kurion Mantsiselle ja Nesteelle toteuttama Zero Exclusion valittiin Vuoden viestintätyöksi Finnish Comms Awards 2020 -kilpailussa. Vuoden viestintätoimistona palkittiin sosiaalisen median toimisto Kurio, Vuoden ajatusjohtajana Kuntarahoituksen pääekonomisti Timo Vesala sekä parhaana pitchaajana Vilja Vehkaoja ja Vuoden viestintäkonsulttina Susanna Isohanni Viestintätoimisto Drumista.

VILLIVISION ANNA LEHTISALO MTL:N HALLITUKSEN JOHTOON28.11.2019 15:00:00 EET | Uutinen

Villivision toimitusjohtaja ja partner Anna Lehtisalo on valittu Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:n hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi. Lehtisalo on toiminut MTL:n hallituksen jäsenenä viimeisen vuoden ajan ja aloittaa puheenjohtajan tehtävässä ensi vuoden alussa. Lehtisalo jatkaa viime kaudet hallitusta ansiokkaasti luotsanneen viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja Mikael Jungnerin työtä.