Markkinointihenkisin insinööri 2017 -kilpailun loppusuoralle viisi

Markkinointihenkisin insinööri 2017 – kilpailun loppusuoralle on valittu viisi henkilöä: Jari Innanen; osastonjohtaja, Granlund Mission Critical, Sami Kokkonen; toimitusjohtaja, Fira Palvelut, Mikko Koskinen; brändijohtaja, Kyrö Distillery Company, Jani Lehikoinen; markkinointi- ja kehitysjohtaja Hydroline, Markus Ojala; Chief Data Scientist, Smartly.io.

Kilpailun voittaja valitaan viiden parhaan joukosta tuomariston kokouksessa 9. marraskuuta, ja julkistetaan 15. marraskuuta.

Markkinointihenkisin insinööri -kilpailulla halutaan korostaa markkinoinnin merkitystä yrityksen kilpailukykytekijänä. Palkintoraha 10 000 euroa annetaan insinöörille, joka on innovatiivisesti ja tuloksellisesti yhdistänyt teknologia- ja markkinointiosaamista yrityksen liiketoiminnassa.

Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL järjestää kilpailun nyt neljännen kerran yhteistyössä Alma Talentin ja Teknologiateollisuuden kanssa. Palkintosumman lahjoittaa Teknologiateollisuus ry.

Voittajan valitsee tuomaristo, jonka puheenjohtaja on ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Kai Mykkänen, tuomariston jäsenet ovat päätoimittaja Jyrki Alkio (Tekniikka & Talous) hallituksen puheenjohtaja Aaro Cantell (Normet), toimitusjohtaja Eeva Kalli (Miltton Networks), hallituksen puheenjohtaja Päivi Leiwo (Oilon), toimitusjohtaja Kaija Pohjala (Cocomms), toimitusjohtaja Miska Rajasuo (BobTheRobot), ja hallituksen puheenjohtaja Harri Sjöholm (Robit). Tuomariston sihteeri on MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Tuomariston viisi haastateltavaa valitsi esiraati, johon kuuluivat Tekniikka & Talous -lehden päätoimittaja Jyrki Alkio, Teknologiateollisuus ry:n toimitusjohtaja Jorma Turunen ja MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Tarja Virmala, toimitusjohtaja, MTL ry, 0400 484 693

Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry on markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijayritysten järjestö ja markkinoinnin sekä viestinnän puolestapuhuja. MTL kokoaa yhteen yritykset, jotka parantavat markkinointiviestinnällä asiakkaidensa kilpailukykyä, luovat kasvua ja tekevät liiketoiminnalla tulosta.

Suomi 100 on Vuoden viestintätyö – SEK ja valtioneuvoston kanslia tekivät vuosisadan keikan14.6.2018 20:30Tiedote