Markkinointitoimisto Avidly ryhtyy tekoihin paremman huomisen puolesta – ehdotuksia teemasta haetaan yleisöltä
Yhteiskunnalliset muutokset ovat yrityksille mahdollisuus. Liian usein ne jäävät kuitenkin vain puheen asteelle. 11 paikkakunnalla Suomessa toimiva markkinointitoimisto Avidly aikoo vuoden 2019 aikana muuttaa yhtä yhteiskunnallisesti merkittävää asiaa paremmaksi.
– Avidlyssä muutos ja kehitys ovat liiketoiminnan ytimessä. Niistä on helppo puhua mutta paljon haastavampaa on yrittää tehdä asioille jotakin. Me halusimme yhtiönä ryhtyä toimeen, kertoo tuore toimitusjohtaja Jyrki Vaittinen.
Avidly pyytää nyt ehdotuksia yhteiskunnallisesti merkittävästä kohteesta, joka tulee näkymään yhtiön toiminnassa koko vuoden. Avidly lupaa kohteelle työaikaansa sekä tulee edistämään kohteen asiaa verkostoissaan. Ratkaisu tämän hetken merkittävimmästä yhteiskunnallisesta epäkohdasta haluttiin antaa yleisön käsiin.
– Teemme työtä yhdessä asiakkaidemme ja sidosryhmiemme kanssa, avoimesti ja läpinäkyvästi. Halusimme ottaa heidät mukaan myös ohjelmamme päätöksentekoon, kertoo yhtiön luova johtaja Risto Etelämäki.
Vastuullisuus on kannattavaa liiketoimintaa
Tomorrowbono-ohjelmalla Avidly haluaa rakentaa parempaa huomista meille kaikille. Etelämäki huomauttaa, että sillä rakennetaan myös Avidlyn toimintaedellytyksiä pitkälle tulevaisuuteen.
– Tämä on todellista strategista työtä. Toimimalla vastuullisesti lisäämme asiakkaidemme ja henkilöstömme sitoutumista sekä rakennamme uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Olisi paljon vaarallisempaa jäädä yhteiskunnallisten ilmiöiden ja keskusteluiden ulkopuolelle, painottaa Etelämäki.
Vastuullinen toiminta ja kantaaottavuus ovat tänä päivänä yhä keskeisempi osa yritysten missiota. Myös Avidlyssä ajatellaan, että yritysten tulee osallistua vuoropuheluun ja vaikuttamiseen.
– Maailmalla menestyneimmät yritykset ottavat rohkeasti kantaa ja toimivat näkyvästi yhteiskunnallisten teemojen puolesta. Suomessa tätä ei olla vielä paljonkaan nähty. Haluamme toimia tässä edelläkävijänä, sillä yritysten kautta on mahdollisuus saada aikaan todellista muutosta.
Hakemukset 22.2. mennessä
Muutoskohdetta saa kuka tahansa ehdottaa sivulla www.tomorrowbono.fi 22.2. asti. Ehdotettava kohde voi olla järjestö, yritys, yhteisö tai vaikka yksittäinen henkilö – asia on tärkein.
Valitsemalla yhden kohteen koko vuodeksi Avidly tähtää konkreettisen, isomman muutoksen aikaansaamiseen. Avidly tarjoaa käyttöön on Suomen monipuolisimman, yli 250 hengen markkinoinnin ja viestinnän osaamisen. Ilmiön taakse pyritään kokoamaan laajemminkin väkeä.
– Tomorrowbono-ohjelma ei ole yksittäinen pro bono -työ tai kampanja. Haluamme rakentaa isomman ilmiön, joka tuo yhteen meidät, asiakkaamme, henkilöstömme ja sidosryhmämme saman asian ympärille, kertoo Etelämäki.
Kohde julkaistaan helmikuun lopussa ja yhtiö tulee kertomaan Tomorrowbono-ohjelman etenemisestä säännöllisesti omissa kanavissaan.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Risto Etelämäki, luova johtaja, puh. 040 514 4233, risto.etelamaki@avidlyagency.com
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava Pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää lähes 250 henkilön voimin 16 toimipisteessä. www.avidly.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote
Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain
Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year” for the third year in a row27.1.2022 12:00:00 EET | Press release
Avidly has won for the third consecutive year the prestigious award of Global Partner of the Year in the HubSpot 2021 Impact Awards. The Impact Awards measure HubSpot’s partner agencies’ continuous customer growth and their proficiency and quality of services.
Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin27.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote
Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.
AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release
CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.
Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este23.6.2021 10:32:26 EEST | Tiedote
Itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja johdetaan seuraavat kaksi vuotta Suomesta. AMIN Worldwiden-verkoston EMEA-alueen uusi presidentti Ismo Nikkola lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa.