Avidly Oyj

Markkinointitoimisto Avidly ryhtyy tekoihin paremman huomisen puolesta – ehdotuksia teemasta haetaan yleisöltä

Jaa
Markkinoinnin palvelutoimisto Avidly haluaa muuttaa huomista paremmaksi konkreettisilla teoilla. Yhtiö julkaisee #tomorrowbono-ohjelman, jossa ihmiset saavat ehdottaa, mikä asia Suomessa kaipaisi muutosta tai säilyttämistä. Valittavalle kohteelle Avidly lupaa veloituksetta työaikaansa, huomiota ja väsymätöntä ponnistelua muutoksen aikaansaamiseksi.

Yhteiskunnalliset muutokset ovat yrityksille mahdollisuus. Liian usein ne jäävät kuitenkin vain puheen asteelle. 11 paikkakunnalla Suomessa toimiva markkinointitoimisto Avidly aikoo vuoden 2019 aikana muuttaa yhtä yhteiskunnallisesti merkittävää asiaa paremmaksi.

– Avidlyssä muutos ja kehitys ovat liiketoiminnan ytimessä. Niistä on helppo puhua mutta paljon haastavampaa on yrittää tehdä asioille jotakin. Me halusimme yhtiönä ryhtyä toimeen, kertoo tuore toimitusjohtaja Jyrki Vaittinen.

Avidly pyytää nyt ehdotuksia yhteiskunnallisesti merkittävästä kohteesta, joka tulee näkymään yhtiön toiminnassa koko vuoden. Avidly lupaa kohteelle työaikaansa sekä tulee edistämään kohteen asiaa verkostoissaan.  Ratkaisu tämän hetken merkittävimmästä yhteiskunnallisesta epäkohdasta haluttiin antaa yleisön käsiin.

– Teemme työtä yhdessä asiakkaidemme ja sidosryhmiemme kanssa, avoimesti ja läpinäkyvästi. Halusimme ottaa heidät mukaan myös ohjelmamme päätöksentekoon, kertoo yhtiön luova johtaja Risto Etelämäki.

Vastuullisuus on kannattavaa liiketoimintaa

Tomorrowbono-ohjelmalla Avidly haluaa rakentaa parempaa huomista meille kaikille. Etelämäki huomauttaa, että sillä rakennetaan myös Avidlyn toimintaedellytyksiä pitkälle tulevaisuuteen.

– Tämä on todellista strategista työtä. Toimimalla vastuullisesti lisäämme asiakkaidemme ja henkilöstömme sitoutumista sekä rakennamme uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Olisi paljon vaarallisempaa jäädä yhteiskunnallisten ilmiöiden ja keskusteluiden ulkopuolelle, painottaa Etelämäki.

Vastuullinen toiminta ja kantaaottavuus ovat tänä päivänä yhä keskeisempi osa yritysten missiota. Myös Avidlyssä ajatellaan, että yritysten tulee osallistua vuoropuheluun ja vaikuttamiseen.

– Maailmalla menestyneimmät yritykset ottavat rohkeasti kantaa ja toimivat näkyvästi yhteiskunnallisten teemojen puolesta. Suomessa tätä ei olla vielä paljonkaan nähty. Haluamme toimia tässä edelläkävijänä, sillä yritysten kautta on mahdollisuus saada aikaan todellista muutosta.

Hakemukset 22.2. mennessä

Muutoskohdetta saa kuka tahansa ehdottaa sivulla www.tomorrowbono.fi 22.2. asti. Ehdotettava kohde voi olla järjestö, yritys, yhteisö tai vaikka yksittäinen  henkilö – asia on tärkein.

Valitsemalla yhden kohteen koko vuodeksi Avidly tähtää konkreettisen, isomman muutoksen aikaansaamiseen. Avidly tarjoaa käyttöön on Suomen monipuolisimman, yli 250 hengen markkinoinnin ja viestinnän osaamisen. Ilmiön taakse pyritään kokoamaan laajemminkin väkeä.

– Tomorrowbono-ohjelma ei ole yksittäinen pro bono -työ tai kampanja. Haluamme rakentaa isomman ilmiön, joka tuo yhteen meidät, asiakkaamme, henkilöstömme ja sidosryhmämme saman asian ympärille, kertoo Etelämäki.

Kohde julkaistaan helmikuun lopussa ja yhtiö tulee kertomaan Tomorrowbono-ohjelman etenemisestä säännöllisesti omissa kanavissaan.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Risto Etelämäki, luova johtaja, puh. 040 514 4233, risto.etelamaki@avidlyagency.com

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava Pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää lähes 250 henkilön voimin 16 toimipisteessä. www.avidly.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye