Avidly Oyj

Markkinointiyhtiö Avidly on #tomorrowbound - autamme asiakkaitamme menestymään myös huomenna

Jaa
Markkinoinnin palveluyhtiö Zeeland Family on tänään ottanut käyttöön uuden nimensä Avidly. Samalla uudistuivat yhtiön asiakaslupaus ja brändi.

Avidly muodostui, kun suomalainen Zeeland Family osti pohjoismaiset yhtiöt Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa ja yhdisti ne kaikki yhteisen brändin alle.

Uudessa yhtiössä yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla päämäärätietoinen, tuloshakuinen markkinointi sekä seikkailunhaluinen luova työ. Näiden kahden liitto on ainutlaatuinen yhdistelmä, joka tiiviistyy yhtiön asiakaslupaukseen:  #tomorrowbound.

– Päämäärän, mitattavan tavoitteen, asettaminen on aina kasvun perusta. Seikkailu puolestaan on luovuutta, uusien asioiden löytämistä, innovointia, kokeilemista ja vanhojen konventioiden hylkäämistä. Jos haluamme vaikuttaa tunteisiin, tämä on välttämättömyys. Huomista ei rakenneta eilisen opeilla, yhtiön toimitusjohtaja Tuomas Airisto korostaa.

– Kyse on tavastamme ajatella ja toimia. Elämme vahvasti tässä hetkessä, mutta teemme oikeita asioita huomispäivää varten. Katsomme aina vähän kauemmas ja autamme asiakkaitamme varmistamaan menestyksensä myös huomenna. Sitä on #tomorrowbound.

Avidly tarjoaa Pohjoismaiden monipuolisimman valikoiman markkinoinnin osaamista.  Se yhdistää strategiatyön, luovan suunnittelun, monikanavaisen sisällöntuotannon, viestinnän, digitaaliset palvelut, inbound-markkinoinnin sekä mediapalvelut tulevaisuuteen suuntaavaksi kokonaisuudeksi.

– Me olemme yksi niitä harvoja toimistoja, jotka voivat aidosti palvella asiakasta tämän haasteissa näin kokonaisvaltaisesti. Emme koskaan ripustaudu yksittäisiin keinoihin vaan välineet valitaan aina tavoitteen mukaan.

Avidly toimii paikallisesti lähellä asiakkaitaan mutta on samalla globaali, kansainvälinen markkinoinnin palveluyhtiö. Kaikkiaan yhtiö toimii 15 paikkakunnalla, joista 10 on Suomessa.

– Yhä useammalle Pohjoismaiselle asiakkaallemme markkinoinnin pelikenttä on maailma. Me pystymme auttamaan heitä, koska olemme maailman johtavia HubSpot -kumppaneita ja kansainvälisen AMIN-verkostomme kautta tavoitamme kaikki mantereet, sanoo Airisto.

#Tomorrowbound-ajatteluun kuuluu vahvasti myös näkemys, että huominen rakennetaan yhdessä - yhdessä eri ammattilaisten ja maiden kesken sekä  yhdessä asiakkaan kanssa.

– Markkinointi palveluna on yhtiömme strategian keskiössä. Jo lähes puolet asiakkaistamme on jatkuvien markkinoinnin palveluiden piirissä. Emme tee yhteistyötä vain projektina vaan enenevässä määrin jatkuvana kokonaisvaltaisena kumppanuutena, jossa tähyämme huomiseen yhdessä asiakkaan kanssa.


Lisätietoja: Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, Avidly Oyj, puh. 040 566 1331, tuomas.airisto@avidlyagency.com

Avainsanat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye