Markku Sjöman projektijohtajaksi Assemblinille

Markku Sjöman (s. 1989) on nimitetty 3.9.2018 Assemblinin Energiatehokkuus- ja elinkaaripalvelut-yksikköön projektijohtajaksi, toimipaikkanaan Helsinki. Sjömän on nimitetty myös jäseneksi Assemblinin Energia-yksikön johtoryhmään.

Markku Sjöman Assemblinin Energiatehokkuus- ja elinkaaripalvelut-yksikköön projektijohtajaksi

Sjöman on aikaisemmin työskennellyt Assemblinilla projektipäällikkönä ja nyt hän siirtyy innoissaan uuteen pestiinsä.

-Energia- ja fiilistasot ovat korkealla kun jatkan kiinteistöjen talotekniikan kehittämisen parissa. Tavoite on kehittää energiatehokasta tekemistä joka päivä lisää eteenpäin, kertoo Assemblinin projektijohtaja Markku Sjöman.

Sjömanin vastuualueena on energiatehokkuushankkeiden toteutus. Hänellä on aikaisempaa kokemusta muun muassa kiinteistöjen energiankäytöstä, -optimoinnista sekä energiatehokkuushankkeiden suunnittelusta ja toteutuksesta myös Siemens Oy:stä ja Ramboll Finland Oy:stä.