Marks & Spencer laajenee kaikkiin Sokos-tavarataloihin

Marks & Spencer -vaatteita on nyt helmikuusta alkaen tarjolla kaikissa 19 Sokos-tavaratalossa eri puolella Suomea sekä Sokoksen verkkokaupassa.

- Asiakkaiden palaute Marks & Spenceristä on ollut erittäin hyvää ja haluamme tuoda valikoiman nyt kaikkien suomalaisten saataville. Monilla paikkakunnilla sen perään on kyselty jo pitkään. Marks & Spencer saa kiitosta erityisesti hyvästä hinta-laatu-suhteestaan ja se täydentää erinomaisesti tavaratalojemme kokonaistarjontaa. Harva pukeutuu päästä varpaisiin yhden merkin vaatteisiin. Tavaratalon kokonaisuus auttaa asiakasta löytämään yhdellä ostoskäynnillä oman tyylinsä mukaisen, eri merkkejä yhdistelevän kokonaisuuden, sanoo myyntijohtaja Hans Backström Sokoksen ketjuohjauksesta.

Sokoksella on myynnissä Marks & Spencerin suosituimpia pukeutumisen tuoteryhmiä eli neuleet, paidat, housut, alusasut ja takit sekä naisille että miehille. Marks & Spencerin esillepano auttaa asiakasta: hän löytää tuotteen helposti ja näkee yhdellä silmäyksellä koko väriskaalan.

- Marks & Spencerin vaatteet sijoitetaan muiden brändien tapaan osaksi tavaratalon kokonaisvalikoimaa ja ne nousevat raikkaalla värimaailmallaan hienosti esiin. Tänä keväänä Marks & Spencerin mallistossa korostuvat hennot pastellisävyt ja yksi kevään trendikkäimmistä väreistä keltainen, kuvailee Hans Backström.

Niissä tavarataloissa, joissa Marks & Spencerillä oli aiemmin oma erillinen myymälä ei enää ole muusta tavaratalosta erillisiä kassoja. Asiakas voi siis maksaa kaikkien vaatteiden ostokset millä tahansa kassalla.

Hans Backström, myyntijohtaja, SOK tavaratalo- ja erikoisliikekauppa, 010 76 81520, hans.backstrom@sok.fi