Marks & Spencer laajenee kaikkiin Sokos-tavarataloihin

Marks & Spencer -vaatteita on nyt helmikuusta alkaen tarjolla kaikissa 19 Sokos-tavaratalossa eri puolella Suomea sekä Sokoksen verkkokaupassa.

- Asiakkaiden palaute Marks & Spenceristä on ollut erittäin hyvää ja haluamme tuoda valikoiman nyt kaikkien suomalaisten saataville. Monilla paikkakunnilla sen perään on kyselty jo pitkään. Marks & Spencer saa kiitosta erityisesti hyvästä hinta-laatu-suhteestaan ja se täydentää erinomaisesti tavaratalojemme kokonaistarjontaa. Harva pukeutuu päästä varpaisiin yhden merkin vaatteisiin. Tavaratalon kokonaisuus auttaa asiakasta löytämään yhdellä ostoskäynnillä oman tyylinsä mukaisen, eri merkkejä yhdistelevän kokonaisuuden, sanoo myyntijohtaja Hans Backström Sokoksen ketjuohjauksesta.

Sokoksella on myynnissä Marks & Spencerin suosituimpia pukeutumisen tuoteryhmiä eli neuleet, paidat, housut, alusasut ja takit sekä naisille että miehille. Marks & Spencerin esillepano auttaa asiakasta: hän löytää tuotteen helposti ja näkee yhdellä silmäyksellä koko väriskaalan.

- Marks & Spencerin vaatteet sijoitetaan muiden brändien tapaan osaksi tavaratalon kokonaisvalikoimaa ja ne nousevat raikkaalla värimaailmallaan hienosti esiin. Tänä keväänä Marks & Spencerin mallistossa korostuvat hennot pastellisävyt ja yksi kevään trendikkäimmistä väreistä keltainen, kuvailee Hans Backström.

Niissä tavarataloissa, joissa Marks & Spencerillä oli aiemmin oma erillinen myymälä ei enää ole muusta tavaratalosta erillisiä kassoja. Asiakas voi siis maksaa kaikkien vaatteiden ostokset millä tahansa kassalla.

Hans Backström, myyntijohtaja, SOK tavaratalo- ja erikoisliikekauppa, 010 76 81520, hans.backstrom@sok.fi

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

Ruokamaailman uusi hitti Boltsi saatavilla huomenna kaikista S-kaupoista11.8.2019 21:00:00 EESTTiedote

Kaurasta ja siemenistä leivottu ja paistettu vegepyörykkä Boltsi voitti ruokainnovaatioita metsästävän ensimmäisen Suomalainen Menestysresepti -kilpailun. Trendeissä kiinni oleva, maultaan lihapullamainen Boltsi koukuttaa niin vegejä kuin sekasyöjiäkin. Kilpailu synnytti markkinoille muitakin hitti-innovaatioita: härkäpapujäätelön, kalajauhelihan, kvinoasmoothien, punajuurilevitteen sekä tattarisnacksit -ja murot.

Lumi julkaisee uuden nahkalaukkumalliston – laukut myyntiin vain Prismoihin17.7.2019 08:00:00 EESTTiedote

Marketketju haluaa yllättää asiakkaitaan kotimaisten design-brändien yksinoikeusmallistoilla. Kotimainen Lumi Accessories tunnetaan laadukkaista nahkalaukuistaan, joilla on vankka ihailijakuntansa. Nyt Prisma ja Lumi aloittavat yhteistyön, jonka myötä laukut tulevat kaikkien saataville. Uuden ARKI Collection -malliston uniikit laukut tulevat yksinoikeudella myyntiin Prismoihin 17.7. Mallisto sisältää kolme erikokoista laukkua, jotka on suunniteltu avuksi arjen haasteisiin. Suunnittelussa on tavoiteltu keveyttä, toiminnallisuutta ja helppohoitoisuutta. Kaikki turha on karsittu pois. Tämä näkyy myös laukkujen hinnoissa.