SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Marks & Spencer laajenee kaikkiin Sokos-tavarataloihin

Marks & Spencer -vaatteita on nyt helmikuusta alkaen tarjolla kaikissa 19 Sokos-tavaratalossa eri puolella Suomea sekä Sokoksen verkkokaupassa.

- Asiakkaiden palaute Marks & Spenceristä on ollut erittäin hyvää ja haluamme tuoda valikoiman nyt kaikkien suomalaisten saataville. Monilla paikkakunnilla sen perään on kyselty jo pitkään. Marks & Spencer saa kiitosta erityisesti hyvästä hinta-laatu-suhteestaan ja se täydentää erinomaisesti tavaratalojemme kokonaistarjontaa. Harva pukeutuu päästä varpaisiin yhden merkin vaatteisiin. Tavaratalon kokonaisuus auttaa asiakasta löytämään yhdellä ostoskäynnillä oman tyylinsä mukaisen, eri merkkejä yhdistelevän kokonaisuuden, sanoo myyntijohtaja Hans Backström Sokoksen ketjuohjauksesta.

Sokoksella on myynnissä Marks & Spencerin suosituimpia pukeutumisen tuoteryhmiä eli neuleet, paidat, housut, alusasut ja takit sekä naisille että miehille. Marks & Spencerin esillepano auttaa asiakasta: hän löytää tuotteen helposti ja näkee yhdellä silmäyksellä koko väriskaalan.

- Marks & Spencerin vaatteet sijoitetaan muiden brändien tapaan osaksi tavaratalon kokonaisvalikoimaa ja ne nousevat raikkaalla värimaailmallaan hienosti esiin. Tänä keväänä Marks & Spencerin mallistossa korostuvat hennot pastellisävyt ja yksi kevään trendikkäimmistä väreistä keltainen, kuvailee Hans Backström.

Niissä tavarataloissa, joissa Marks & Spencerillä oli aiemmin oma erillinen myymälä ei enää ole muusta tavaratalosta erillisiä kassoja. Asiakas voi siis maksaa kaikkien vaatteiden ostokset millä tahansa kassalla.

Hans Backström, myyntijohtaja, SOK tavaratalo- ja erikoisliikekauppa, 010 76 81520, hans.backstrom@sok.fi

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

S-ryhmän keskeiset liiketoiminta-alueet ovat marketkauppa, tavaratalo- ja erikoisliikekauppa, liikennemyymälä- ja polttonestekauppa, matkailu- ja ravitsemiskauppa, rautakauppa sekä rahoituspalvelut.  S-ryhmän vähittäismyynti oli vuonna 2017 noin 11 miljardia euroa, ja se oli suurin yksityinen työllistäjä Suomessa 37 000 työntekijällään.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Kutsu S-ryhmän lehdistötilaisuuteen 8.2.20191.2.2019 14:10:28Kutsu

S-ryhmän ja SOK-yhtymän vuoden 2018 tulosluvut julkistetaan perjantaina 8. helmikuuta Helsingin keskustan Radisson Blu Royalissa (Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki) kello 13.00 alkavassa tilaisuudessa. Viime vuoden tulosta ja keskeisiä tekemisiä esittelee SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä. Tilaisuudessa julkistetaan myös uusi ruokakauppaan liittyvä avaus. Infon aluksi tarjoamme ruokaisan salaattibuffetin, joka on katettuna klo 12.40 alkaen. Varsinainen tiedotustilaisuus alkaa klo 13.00. Ilmoittautumiset, erityisruokavaliot ja kysymykset tilaisuuteen liittyen voi lähettää osoitteeseen lasse.tenhunen@sok.fi. Lämpimästi tervetuloa! Outi Hohti Viestintäjohtaja SOK Viestintä ja yhteiskuntasuhteet