Asianajotoimisto Krogerus Oy

Mårten Knuts nimitetty Krogeruksen managing partneriksi

Juha Pekka Katainen (vasen), Mårten Knuts (oikea).
Mårten Knuts on nimitetty Asianajotoimisto Krogeruksen managing partneriksi 1. huhtikuuta 2018 alkaen. Toimistoa vuodesta 2004 johtanut Juha Pekka Katainen on valittu Krogeruksen hallituksen puheenjohtajaksi. Juha Pekka Katainen (vasen), Mårten Knuts (oikea).

"Onnitteluni Mårtenille ja JP:lle nimityksistä managing partneriksi ja hallituksen puheenjohtajaksi. Krogeruslaisten tuella toimistomme jatkaa menestymistä heidän johdollaan. Juhlimme tänä vuonna 25-vuotiasta Krogerusta, ja nämä nimitykset ovat osoitus halustamme jatkuvasti kehittää toimistoamme", kommentoi Krogeruksen nykyinen hallituksen puheenjohtaja Mika Ståhlberg, joka jatkaa työtään Krogeruksen M&A-praktiikka-alueen johdossa.

"Otan innolla vastaan uuden tehtäväni ja minulle tarjotun mahdollisuuden olla mukana rakentamassa entistä parempaa, modernimpaa ja innostavampaa Krogerusta", toteaa Mårten Knuts.

"Olen kiitollinen tiimimme tuesta Krogeruksen menestyksen ja vahvan kulttuurin rakentamisessa näiden vuosien aikana. Olemme kasvaneet yhdeksi Suomen johtavista asianajotoimistoista asiakkaidemme luottamuksen ansiosta. Jatkamme myös tulevina vuosina asiakkaidemme palvelemista parhaalla mahdollisella tavalla", Juha Pekka Katainen päättää.

Kuvat

Juha Pekka Katainen (vasen), Mårten Knuts (oikea).

Asianajotoimisto Krogerus Oy
Unioninkatu 22

Krogerus on johtava liikejuridiikan asianajotoimisto, joka hoitaa erilaisiin yritysjärjestelyihin, riidanratkaisuun ja viranomaissääntelyyn liittyviä toimeksiantoja. Meillä on erityisasiantuntemusta muun muassa energia-, rahoitus-, elintarvike-, terveydenhuolto-, kiinteistö-, teknologia- sekä tietoliikennealoilla.  Toimistomme on säännöllisesti mukana markkinoiden merkittävimmissä ja haastavimmissa toimeksiannoissa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi