Mastercard

Mastercard tutki: Keskustelevan kaupankäynnin aika lähenee

Jaa

Keskusteleva kaupankäynti, eli ostosten tekeminen chatbottien ja asiakaspalvelijoiden kanssa keskustellen on kasvamassa lähivuosina. Asiakkaat arvostavat keskustelun helppoutta, mutta heitä huolettaa kaupankäynnin turvallisuus.  Yhdysvalloissa keskustelukaupan ennakoidaan nousevan kuuteen prosenttiin ja Britanniassa kolmeen prosenttiin koko verkkokaupan vuotuisesta myynnistä vuonna 2022.

Mastercard teetti tutkimuksen Future Agenda -tutkimusyhtiöllä.

Linkki alkuperäiseen tiedotteeseen:
https://newsroom.mastercard.com/press-releases/conversational-commerce-primed-to-be-the-next-digital-frontier-says-mastercard-study/

Linkki tutkimukseen:
https://newsroom.mastercard.com/wp-content/uploads/2018/06/Money-20202-Conversational-Commerce-White-Paper_FINAL.pdf

Lisätietoa:

Viestintätoimisto Cocomms
Vesa Valonen, puh. 040 7054262, vesa.valonen(at)cocomms.com

MasterCard
MasterCard (NYSE: MA),www.mastercard.com, on teknologiayhtiö globaaleilla maksuteollisuusmarkkinoilla. Meidän maksujenkäsittelyverkostomme on maailman nopein. Yhdistämme kuluttajia, rahoituslaitoksia, kauppiaita, hallituksia ja yrityksiä yli 210 maassa ja alueella. MasterCardin tuotteet ja ratkaisut tekevät arjesta ‒ ostoksista, matkustamisesta, yrityksen pyörittämisestä ja taloushallinnosta ‒ kaikille yhä helpompaa, turvallisempaa ja tehokkaampaa. Seuraa meitä Twitterissä @MasterCardNews, liity keskusteluumme Beyond the Transaction -blogissa ja tilaa uutiskirjeemmeEngagement Bureau.

Tietoja julkaisijasta

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Mastercard

Mastercard ja Microsoft käynnistävät digitaalisen identiteetin yhteistyöhankkeen4.12.2018 11:22:19 EETTiedote

Mastercard ja Microsoft julkistavat käynnistävänsä strategisen yhteistyöhankkeen ihmisten digitaalisen identiteetin hallintaan ja käyttämiseen. Digitaalisen identiteetin vahvistaminen vaatii usein myös fyysisen tunnistautumisen henkilöllisyystodistuksella tällä hetkellä. Ongelmana on myös digitaalisen identiteetin hallinnan vaikeus, kun ihmisillä on valtava määrä asiointitilejä eri palveluihin ja eri salasanat kuhunkin palveluun. Mastercardin ja Microsoftin tavoitteena on tuoda turvallinen ja nopea tunnistautumistapa ajasta ja paikasta riippumatta. Ratkaisu tulee markkinoille lähikuukausina. Mastercard tavoittelee yhteistyöllä maailmanlaajuisesti toimivaa digitaalista identiteetinhallintapalvelua. Mastercard tuo hankkeeseen asiantuntemuksensa digitaalisten transaktioiden hallinnasta moninaisten sidosryhmien ympäristössä ja Microsoft asiantuntemuksensa tunnistautumisteknologiassa. Alkuperäinen tiedote: https://newsroom.mastercard.com/press-releases/mastercard-microsoft-join-forces-to-ad

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme