Linja-autoliitto ry

Matkamessuilla esillä mielenkiintoisia koti- ja ulkomaan ryhmämatkakohteita

Tammikuun 19. päivänä 2018 avautuvilta Matkamessuilta voi saada monia ideoita bussilla tehtäviin valmismatkoihin niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Kotimaassa matkakohteina on tarjolla mm. kulttuuri- ja taide-elämyksiä, historia-ja luontokohteita, paikallista ruokakulttuuria, festivaali- ja muita tapahtumia. Eurooppaan tehdään bussilla mm viini-, laskettelu- ja muita teemamatkoja.

Myös Baltian matkapaketit ovat edelleen hyvin suosittuja. Tallinnaan liikennöivien laivojen lisääntynyt vuorotarjonta on lisännyt entisestään Viron matkojen kysyntää. Tallinnan ja Helsingin välillä vuonna 2017 kulki 9 miljoonaa matkustajaa.

Bussiryhmämatkoilla on nostetta. Matkaelämyksen lisäksi bussilla tehtävä ryhmämatka antaa mahdollisuuden sosiaaliseen kanssakäymiseen ja yhdessäoloon ryhmän muiden matkalaisten kanssa. Hyvin varustellussa bussissa ja ammattikuljettajan ohjastamana matkanteko sujuu turvallisesti ja rentouttavasti. Matkatavarat kulkevat kätevästi mukana.  Ryhmämatka on vaivaton myös siksi, että esim. kulttuuritapahtumiin matkustavat pääsevät astumaan useimmiten suoraan bussista ja ilman pysäköintiongelmia.

Matkamessut Helsingin messukeskuksessa ovat avoinna 19.1.2018 klo 10-20 ja 20-21.1.2018 klo 10-18.

Linja-autoliitto ry
Töölönkatu 4

020 710 5000http://www.linja-autoliitto.fi

Linja-autoliitto ry on kaikkien Suomessa linja-autoliikennettä harjoittavien ja muita henkilökuljetuspalveluita tarjoavien henkilöliikenneyritysten ammatillinen yhteistyö- ja edunvalvontajärjestö markkinaehtoisessa, sopimus-ja matkailuliikenteessä.

Liiton tavoitteena on yhteiskunnallisena vaikuttajana turvata jäsenyrityksille kaupunkiliikenteessä ja maanteiden henkilöliikenteessä hyvät, tasapuoliset ja kestävät liiketoimintaedellytykset sekä asiakkaille laadukkaat ja kattavat liikennepalvelut. www.linja-autoliitto.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Linja-autoliitto ry

Kuhmolainen Jaakko Kyllönen valittiin Linja-autoliiton puheenjohtajaksi20.6.2017 13:21:04 EEST | Tiedote

Jyväskylässä 20.6.2017 pidetyssä Linja-autoliiton liittokokouksessa valittiin liiton puheenjohtajaksi johtaja Jaakko Kyllönen. Puheenjohtaja valitaan liittokokouksessa kalenterivuodeksi kerrallaan. Nykyisellä puheenjohtaja Matti Vainiolla on meneillään 8. toimikausi, joka päättyy vuoden 2017 lopussa. Jaakko Kyllönen on Kuhmossa kotipaikkaa pitävän A Kyllönen Oy:n/Kattilinjat johtaja. Hän on myös Linja-autoliiton hallituksen ja työvaliokunnan jäsen.