Matti Hirvola Teollisuuden palkansaajat TP:n pääsihteeriksi

Filosofian maisteri, valtiotieteen kandidaatti Matti Hirvola (42) on valittu Teollisuuden palkansaajat TP:n uudeksi pääsihteeriksi. Hirvola aloittaa tehtävässään tammikuun puolivälissä.

Hirvolalla on vankka työkokemus erilaisista yhteiskunnallisista tehtävistä. Hän on toiminut muun muassa vaikuttajaviestinnän asiantuntijana SAK:ssa, kahden valtiovarainministerin erityisavustajana ja SDP:n tiedotuspäällikkönä.

Hirvola siirtyy Teollisuuden palkansaajien palvelukseen Kalevi Sorsa -säätiöstä, missä hän on tutkinut suomalaisen työmarkkinajärjestelmän kehitystä projektitutkijana. Hirvola seuraa TP:n pääsihteerinä SAK:n palvelukseen siirtynyttä Ismo Kokkoa.

puheenjohtaja Samu Salo 040 184 2290

pääsihteeri Matti Hirvola 0400 764 518 (17.1.2018 alkaen)

John Stenbergin ranta 6, 6. krs.

pääsihteeri Ismo Kokko, puh. 040 732 5375http://www.teollisuudenpalkansaajat.fi

Teollisuuden palkansaajat TP ry on jäsenliittojensa yhteistyö- ja vaikuttamisjärjestö. Perimmäisenä tehtävänä on edistää teollisuuden ja sen työntekijöiden hyvinvointia kaikilla käytettävissä olevilla keinoilla. TP:ssä on 18 ammattiliittoa kaikista kolmesta palkansaajien keskusjärjestöstä. TP:n liittojen edustamilla aloilla työskentelee noin 750 000 palkansaajaa.