SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Matti Pikkarainen jatkaa SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtajana

SOK:n hallintoneuvosto on valittu 25.4.2019 Helsingissä pidetyssä SOK:n osuuskunnan kokouksessa. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa teologian tohtori Matti Pikkarainen Oulusta. Ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa asianajaja Timo Santavuo Porista. Toiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Osuuskauppa PeeÄssän toimitusjohtaja Tapio Kankaanpää.

SOK:n hallintoneuvosto 2019:

Henkilöstön edustajat:

Ulla Kivilaakso, markkinointipäällikkö, Helsinki
Iiris Merimaa, hallintoassistentti, Helsinki

SOK:n hallintoneuvoston rooli on edustaa laajaa omistajakenttää ja toimia yhteisen tahdonmuodostuksen foorumina keskeisimpien strategisten kysymysten osalta. Hallintoneuvosto toimii suurten linjojen ratkaisijana sekä jäsenten edun valvojana. Hallintoneuvosto vahvistaa hallituksen esityksestä kaikki S-ryhmän ja SOK-yhtymän keskeiset strategiset linjaukset.

Lisätietoja:

SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen, p. 044 7884087

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Esteetön hotelli toivottaa kaikki asiakkaat tervetulleiksi16.5.2019 13:25:33 EESTTiedote

S-ryhmän hotelliketjuissa, Sokos Hotelleissa ja Radisson Blu Hotelleissa, kehitetään parhaillaan entistä esteettömämpiä hotelleja. Hotelleissa on tehty esteettömyyskartoitukset, joilla on selvitetty tilojen tämänhetkistä toimivuutta liikkumis- ja toimintaesteisille henkilöille. Tavoitteena on luoda mahdollisimman saavutettavia hotelliympäristöjä moninaisille asiakasryhmille. Kehitysvinkkejä toivotaan myös asiakkailta, sillä kokemus on osoittanut, että parhaat toimenpide-ehdotukset tulevat suoraan hotellivierailta.

80 000 hakijaa, yli 14 000 työelämäkokemusta – S-ryhmä satsaa nuorten työelämätaitoihin16.5.2019 08:15:00 EESTTiedote

S-ryhmä työllistää kesällä 2019 ympäri Suomen ennätysmäärän eli noin 14 000 nuorta. Nuorten viesti on selkeä: kesällä halutaan tehdä töitä eikä maata kotona. Kesätyöhakemuksia vastaanotettiin yli 80 000. Osuuskaupparyhmän tavoitteena on tarjota myönteisiä työelämän ensikokemuksia kaikille kesäläisille. Uusinta uutta on ensimmäisessä työpaikassa olevien nuorten perehdyttämiseen Työterveyslaitoksen kanssa luotu Kesäduunipassi.