Retriever Suomi Oy

Maunu Anhava Retriever Suomen myynnin johtoon

Jaa
Maunu Anhava on nimitetty mediaseuranta ja -analyysitoimisto Retriever Suomi Oy:n Sales Manageriksi 15.10.2020 alkaen. Anhava ottaa vastuulleen Retrieverin Suomen myynnin sekä toimii yrityksen johtoryhmän jäsenenä.
Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander

Anhavalla on vahva ja monipuolinen työkokemus media-alalta erilaisista johto- ja myyntitehtävistä sekä sisällöntuotannosta muun muassa STT:n, sisältö- ja viestintätoimisto Era Contentin sekä Sanoma Media Finlandin palveluksessa. Hän siirtyy tehtävään STT:n liiketoimintapäällikön paikalta.

"Olen todella innoissani siitä, että pääsen mukaan osaksi Retrieverin kasvutarinaa. Uskon, että pystymme yhdessä tiimin kanssa tarjoamaan asiakkaillemme entistä enemmän näkemyksiä medianäkyvyyden kehittymisestä. Tämän vuoden aikana viestinnän mittaamisen ja ansaitun median analyysin merkitys on vain entisestään korostunut", Maunu Anhava sanoo.

Retriever on alansa johtava yritys Pohjoismaissa ja kasvattanut markkinaosuuttaan Suomessa voimakkaasti kolmen viime vuoden ajan.

”Olemme tulleet uudistamaan suomalaista mediaseuranta- ja analyysimarkkinaa digitalisoimalla palveluita ja tekemällä tiivistä yhteistyötä mediatalojen kanssa. Retrieverin palvelukonsepti on otettu hyvin vastaan Suomessa ja asiakasmäärämme on kasvanut kovaa vauhtia. Koska todistetusti palvelumme sopii myös suomalaisille asiakkaille, on tärkeää, että Maunu Anhavan kaltainen osaaja saatiin johtamaan myyntiämme yhä kovempiin tuloksiin”, iloitsee Retriever Suomi Oy:n toimitusjohtaja Mika Roman.

Retriever Suomi Oy:n liikevaihto oli vuonna 2019 reilut 2,8 miljoonaa euroa, jossa oli kasvua 30 prosenttia verrattuna vuoteen 2018. Liikevaihto kasvaa myös vuonna 2020. Yritys on kannattava.

Lisätietoja:

Mika Roman, toimitusjohtaja, 0400 393 155, mika.roman@retriever.fi
Maunu Anhava, Sales Manager, 040 163 21 55

Avainsanat

Kuvat

Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Lataa
Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Retriever Suomi Oy
Retriever Suomi Oy
Kalevankatu 20
00100 Helsinki

+358 (0)20 770 5730https://www.retrievergroup.com/fi

Retriever on Pohjoismaiden johtava mediaseuranta ja -analyysitoimisto. Yrityksellä on toimistot Helsingin lisäksi Tukholmassa, Oslossa ja Kööpenhaminassa. Retriever Suomi Oy on marraskuussa 2016 perustettu yhteisyritys, jonka omistavat Retriever-konserni ja Suomen Tietotoimisto STT.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Retriever Suomi Oy

Jussi Halla-ahon kampanjan loppukiri näkyi myös mediassa – keräsi presidenttiehdokkaista eniten mainintoja tammikuussa ennen vaalipäivää29.1.2024 13:23:39 EET | Tiedote

Presidentinvaalien ensimmäisellä kierroksella kolmanneksi jäänyt Jussi Halla-aho oli mediassa eniten mainintoja kerännyt presidenttiehdokas aikajaksolla 1.1.–27.1.2024. Hänet mainittiin kotimaisessa toimituksellisessa mediassa lähes 4000 artikkelissa. Eniten ääniä kerännyt Alexander Stubb sai mainintoja toiseksi eniten eli lähes 3800 mainintaa. Pekka Haavistolle mainintoja kertyi noin 3700.

Haavisto ja Stubb kilpailevat kärkipaikasta myös presidenttiehdokkaiden medianäkyvyydessä21.12.2023 01:00:00 EET | Tiedote

Presidenttiehdokkaiden tämän syksyn aikana saamasta julkisuuden määrästä löytyy sekä yhteneväisyyksiä että yllättäviä eroja vaaligallupeihin verrattuna, selviää mediaseuranta- ja -analyysitoimisto Retrieverin media-analyysistä. Kannatusmittausten kärkeen kirinyt Alexander Stubb jää medianäkyvyyden määrässä hieman eniten mediajulkisuutta keränneestä Pekka Haavistosta. Mediamainintojen määrässä kolmanneksi yltää Jussi Halla-aho.

Nato-käsittely, translaki ja saamelaiskäräjät nostivat perussuomalaiset alkuvuoden uutisoiduimmaksi puolueeksi25.2.2023 00:01:00 EET | Tiedote

Helsingin Sanomien viimeisimmässä kannatusmittauksessa kakkospaikkaa pitävä perussuomalaiset on kerännyt alkuvuonna eniten mainintoja eduskuntavaaleihin liittyvässä mediakeskustelussa, selviää mediaseuranta- ja -analyysitoimisto Retrieverin media-analyysistä. Gallupjohtaja kokoomus kiritti mainintojen määrällä mitattuna toiseksi. Edellisellä tarkastelujaksolla mediajulkisuutta hallinnut keskusta taas putosi kolmanneksi. Analyysi kattaa eduskuntavaaleihin liittyvän uutisoinnin kotimaisessa toimituksellisessa mediassa 1.1.–19.2.2023.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye