Retriever Suomi Oy

Maunu Anhava Retriever Suomen myynnin johtoon

Jaa

Maunu Anhava on nimitetty mediaseuranta ja -analyysitoimisto Retriever Suomi Oy:n Sales Manageriksi 15.10.2020 alkaen. Anhava ottaa vastuulleen Retrieverin Suomen myynnin sekä toimii yrityksen johtoryhmän jäsenenä.

Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander

Anhavalla on vahva ja monipuolinen työkokemus media-alalta erilaisista johto- ja myyntitehtävistä sekä sisällöntuotannosta muun muassa STT:n, sisältö- ja viestintätoimisto Era Contentin sekä Sanoma Media Finlandin palveluksessa. Hän siirtyy tehtävään STT:n liiketoimintapäällikön paikalta.

"Olen todella innoissani siitä, että pääsen mukaan osaksi Retrieverin kasvutarinaa. Uskon, että pystymme yhdessä tiimin kanssa tarjoamaan asiakkaillemme entistä enemmän näkemyksiä medianäkyvyyden kehittymisestä. Tämän vuoden aikana viestinnän mittaamisen ja ansaitun median analyysin merkitys on vain entisestään korostunut", Maunu Anhava sanoo.

Retriever on alansa johtava yritys Pohjoismaissa ja kasvattanut markkinaosuuttaan Suomessa voimakkaasti kolmen viime vuoden ajan.

”Olemme tulleet uudistamaan suomalaista mediaseuranta- ja analyysimarkkinaa digitalisoimalla palveluita ja tekemällä tiivistä yhteistyötä mediatalojen kanssa. Retrieverin palvelukonsepti on otettu hyvin vastaan Suomessa ja asiakasmäärämme on kasvanut kovaa vauhtia. Koska todistetusti palvelumme sopii myös suomalaisille asiakkaille, on tärkeää, että Maunu Anhavan kaltainen osaaja saatiin johtamaan myyntiämme yhä kovempiin tuloksiin”, iloitsee Retriever Suomi Oy:n toimitusjohtaja Mika Roman.

Retriever Suomi Oy:n liikevaihto oli vuonna 2019 reilut 2,8 miljoonaa euroa, jossa oli kasvua 30 prosenttia verrattuna vuoteen 2018. Liikevaihto kasvaa myös vuonna 2020. Yritys on kannattava.

Lisätietoja:

Mika Roman, toimitusjohtaja, 0400 393 155, mika.roman@retriever.fi
Maunu Anhava, Sales Manager, 040 163 21 55

Avainsanat

Kuvat

Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Lataa
Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Maunu Anhava / Kuva: Markku Ulander
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Retriever Suomi Oy
Retriever Suomi Oy
Kalevankatu 20
00100 Helsinki

+358 (0)20 770 5730https://www.retriever.fi/

Retriever on Pohjoismaiden johtava mediaseuranta ja -analyysitoimisto. Yrityksellä on toimistot Helsingin lisäksi Tukholmassa, Göteborgissa, Oslossa ja Kööpenhaminassa. Retriever Suomi Oy on marraskuussa 2016 perustettu yhteisyritys, jonka omistavat Retriever-konserni ja Suomen Tietotoimisto STT.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Retriever Suomi Oy

Kriisiviestinnän analyysi Olkiluodon häiriötilanteesta ehdolla kansainvälisen viestintäpalkinnon saajaksi13.10.2021 07:00:00 EEST | Tiedote

Mediaseuranta- ja analyysitoimisto Retriever teki Säteilyturvakeskus STUKin toimeksiannosta kriisiviestintäanalyysin Olkiluodon ydinvoimalassa joulukuussa 2020 tapahtuneesta poikkeuksellisesta häiriötilanteesta. Tämä analyysiraportti ja STUKin viestinnän onnistumisen arviointi on nyt nostettu ehdolle parhaan kriisiviestintäarvioinnin palkinnon saajaksi kansainvälisen viestinnän mittaamisen kattojärjestön Amecin kilpailussa.

Media-analyysi: Naisten näkyvyys nousi miesten kanssa tasoihin politiikan uutisissa – urheilussa osuus jää alle viidennekseen15.4.2021 00:01:00 EEST | Tiedote

Naiskansanedustajat kahmaisivat yli puolet eli 52 prosenttia kansanedustajien maininnoista politiikan uutisoinnissa vuonna 2020, selviää mediaseuranta- ja analyysitoimisto Retrieverin analyysistä. Urheilu-uutisoinnissa naisten osuus sen sijaan jäi myös mediauutisoinnille yleisesti tyypillistä kolmannesta vieläkin pienemmälle osuudelle – alle viidesosaan. Retrieverin analyysi kattaa noin 100 000 politiikkaa ja urheilua koskevaa artikkelia, jotka on julkaistu kokonaistavoittavuudeltaan kymmenessä suurimmassa kotimaisessa mediassa vuonna 2020.

Media-analyysi ilmastokeskustelusta: Politiikka peittoaa tieteen ilmastouutisoinnissa18.12.2020 00:10:00 EET | Tiedote

Ilmastokeskustelu on kasvanut voimakkaasti kotimaisessa toimituksellisessa mediassa viime vuosien aikana. Vuodesta 2017 alkaen ilmastokysymyksiä on käsitelty yli 180 000 toimituksellisen median artikkelissa. Ilmastouutisissa korostuu selkeästi enemmän politiikka ja poliitikot kuin tiede ja tutkijat, selviää mediaseuranta- ja media-analyysitoimisto Retrieverin analyysistä, joka tutki ilmastouutisointia kotimaisessa mediassa tammikuun 2017 ja marraskuun 2020 välillä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme